Firma » Reklama
Pro-Creation bada opinie konsumentów pasty do zębów Colgate MaxWhite
Zobacz więcej zdjęć » |
Pro-Creation zakończyła ogólnopolską akcję samplingową dla marki pasty do zębów Colgate MaxWhite. Agencja zrealizowała projekt na bazie własnego pomysłu, metodyki oraz technologii informatycznych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Do akcji został wykorzystany DMH CTMS (Consumer Test Management System). Jest to autorski system firmy technologicznej DMH Business Solutions z grupy, do której należy Pro-Creation. System DMH CTMS dedykowany jest do obsługi testów konsumenckich bazujących na komunikacji z konsumentami poprzez Internet. System wspiera obieg informacji w projektach samplingowych, włączając w to zarządzanie danymi osobowymi oraz pozyskiwanie informacji konsumenckich z rynku.
Celem akcji było zebranie opinii reprezentantów grup docelowych o paście do zębów Colgate MaxWhite. Pro-Creation w oparciu o doświadczenia z poprzednich projektów samplingowych wskazuje na kilka istotnych korzyści z akcji przeprowadzonej z pomocą rozwiązania DMH CTMS. Po pierwsze marketerzy mogą połączyć działania samplingowe z pozyskiwaniem informacji o konsumentach (budowanie bazy danych konsumentów z opcją wykorzystania do działań marketingowych) i gromadzeniem ich opinii na temat swojego produktu. Po drugie, firmy mają pełną kontrolę nad dystrybucją próbek i komunikacją z uczestnikami akcji, co ma wpływ na lepsze efekty działań. Po trzecie, ważne jest wyraźne obniżenie kosztów akcji samplingowych, możliwe dzięki wykorzystaniu zaprojektowanej specjalnie dla tego rodzaju projektów platformy i Internetu jako kanału zwrotnego. Koszty są zdecydowanie niższe w porównaniu np. do samplingów organizowanych tradycyjnymi metodami, gdzie istotny czynnik kosztowy stanowią wynagrodzenia hostess i supervisorów. Zdaniem agencji sampling oparty na komunikacji internetowej jest obecnie bardzo skutecznym i ekonomicznym narzędziem promocyjnym i badania opinii.
„Nasze poprzednie akcje samplingowe kończyliśmy zawsze z dużym powodzeniem. W tym przypadku również udało się przekroczyć ustalone założenia. Rozdaliśmy 200 próbek pasty do zębów Colgate MaxWhite i zarejestrowaliśmy ponad 4000 zgłoszeń konsumentów w naszej bazie." - powiedział Bartosz Michałowski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Pro-Creation. Agencja podkreśla, że dzięki integracji systemu DMH CTMS z serwisem internetowym testowanego produktu marketer może nie tylko poinformować o nowym produkcie, lecz również skutecznie go wypromować oraz zgromadzić wartościową bazę konsumentów, z którymi będzie miał możliwość komunikować się w przyszłości. Co więcej, w odróżnieniu od tradycyjnego sposobu organizacji akcji samplingowych, w tym przypadku marketer może na bieżąco drobiazgowo analizować status całej akcji - kto otrzymał i odebrał próbkę, jaki jest postęp testowania, jaką opinię przedstawił konkretny konsument i w razie potrzeby reagować na pewne sytuacje wykorzystując wewnętrzny system indywidualnej lub grupowej komunikacji z konsumentami.
Na potrzeby akcji samplingowej dla Colgate MaxWhite agencja Pro-Creation stworzyła pod adresem www.colgatemaxwhite.pl serwis internetowy projektu. Dla uczestników było to centrum informacyjne, dla firmy Colgate z kolei ośrodek rekrutacji konsumentów zainteresowanych udziałem w teście pasty do zębów Colgate MaxWhite.
Informacje o Pro-Creation
Pro-Creation jest nowoczesną agencją reklamową działającą na polu marketingu interaktywnego i nowych technologii internetowych. Już od ponad ośmiu lat projektuje i prowadzi zaawansowane projekty e-marketingowe, współtworząc dzięki nim sukcesy Klientów w Polsce oraz na rynkach Europy Zachodniej i USA. Głównymi klientami agencji są: Agora, AMS, Avans, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, US Pharmacia I Wilkinson Sword. „Dla nas również nie ma rzeczy niemożliwych, także tworzymy społeczności online, a nasze pomysły faktycznie działają. Klienci wybierają nas, gdy oczekują dobrej współpracy i pełnego zaangażowania, czego niekiedy nie znajdują w innych agencjach.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)