Firma » Reklama

Pro-Creation bada opinie konsumentów pasty do zębów Colgate MaxWhite

Pro-Creation bada opinie konsumentów pasty do zębów Colgate MaxWhite
Zobacz więcej zdjęć »
Warszawska agencja marketingu interaktywnego Pro-Creation zakończyła akcję samplingową pasty do zębów Colgate MaxWhite. Celem akcji było przeprowadzenie wiarygodnego testu konsumenckiego w grupach docelowych.

Pro-Creation zakończyła ogólnopolską akcję samplingową dla marki pasty do zębów Colgate MaxWhite. Agencja zrealizowała projekt na bazie własnego pomysłu, metodyki oraz technologii informatycznych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Do akcji został wykorzystany DMH CTMS (Consumer Test Management System). Jest to autorski system firmy technologicznej DMH Business Solutions z grupy, do której należy Pro-Creation. System DMH CTMS dedykowany jest do obsługi testów konsumenckich bazujących na komunikacji z konsumentami poprzez Internet. System wspiera obieg informacji w projektach samplingowych, włączając w to zarządzanie danymi osobowymi oraz pozyskiwanie informacji konsumenckich z rynku.

Celem akcji było zebranie opinii reprezentantów grup docelowych o paście do zębów Colgate MaxWhite. Pro-Creation w oparciu o doświadczenia z poprzednich projektów samplingowych wskazuje na kilka istotnych korzyści z akcji przeprowadzonej z pomocą rozwiązania DMH CTMS. Po pierwsze marketerzy mogą połączyć działania samplingowe z pozyskiwaniem informacji o konsumentach (budowanie bazy danych konsumentów z opcją wykorzystania do działań marketingowych) i gromadzeniem ich opinii na temat swojego produktu. Po drugie, firmy mają pełną kontrolę nad dystrybucją próbek i komunikacją z uczestnikami akcji, co ma wpływ na lepsze efekty działań. Po trzecie, ważne jest wyraźne obniżenie kosztów akcji samplingowych, możliwe dzięki wykorzystaniu zaprojektowanej specjalnie dla tego rodzaju projektów platformy i Internetu jako kanału zwrotnego. Koszty są zdecydowanie niższe w porównaniu np. do samplingów organizowanych tradycyjnymi metodami, gdzie istotny czynnik kosztowy stanowią wynagrodzenia hostess i supervisorów. Zdaniem agencji sampling oparty na komunikacji internetowej jest obecnie bardzo skutecznym i ekonomicznym narzędziem promocyjnym i badania opinii.

„Nasze poprzednie akcje samplingowe kończyliśmy zawsze z dużym powodzeniem. W tym przypadku również udało się przekroczyć ustalone założenia. Rozdaliśmy 200 próbek pasty do zębów Colgate MaxWhite i zarejestrowaliśmy ponad 4000 zgłoszeń konsumentów w naszej bazie." - powiedział Bartosz Michałowski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Pro-Creation. Agencja podkreśla, że dzięki integracji systemu DMH CTMS z serwisem internetowym testowanego produktu marketer może nie tylko poinformować o nowym produkcie, lecz również skutecznie go wypromować oraz zgromadzić wartościową bazę konsumentów, z którymi będzie miał możliwość komunikować się w przyszłości. Co więcej, w odróżnieniu od tradycyjnego sposobu organizacji akcji samplingowych, w tym przypadku marketer może na bieżąco drobiazgowo analizować status całej akcji - kto otrzymał i odebrał próbkę, jaki jest postęp testowania, jaką opinię przedstawił konkretny konsument i w razie potrzeby reagować na pewne sytuacje wykorzystując wewnętrzny system indywidualnej lub grupowej komunikacji z konsumentami.

Na potrzeby akcji samplingowej dla Colgate MaxWhite agencja Pro-Creation stworzyła pod adresem www.colgatemaxwhite.pl serwis internetowy projektu. Dla uczestników było to centrum informacyjne, dla firmy Colgate z kolei ośrodek rekrutacji konsumentów zainteresowanych udziałem w teście pasty do zębów Colgate MaxWhite.

Informacje o Pro-Creation

Pro-Creation jest nowoczesną agencją reklamową działającą na polu marketingu interaktywnego i nowych technologii internetowych. Już od ponad ośmiu lat projektuje i prowadzi zaawansowane projekty e-marketingowe, współtworząc dzięki nim sukcesy Klientów w Polsce oraz na rynkach Europy Zachodniej i USA. Głównymi klientami agencji są: Agora, AMS, Avans, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, US Pharmacia I Wilkinson Sword. „Dla nas również nie ma rzeczy niemożliwych, także tworzymy społeczności online, a nasze pomysły faktycznie działają. Klienci wybierają nas, gdy oczekują dobrej współpracy i pełnego zaangażowania, czego niekiedy nie znajdują w innych agencjach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »