Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Produkt Roku DlaZdrowia.pl 2012 – głosowanie użytkowników
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Cieszymy się, że zainteresowanie Plebiscytem okazało się tak duże – mówi Piotr Wawrzynów, jeden z pomysłodawców Produktu Roku DlaZdrowia.pl 2012 – Od początku kwietnia trwa głosowanie użytkowników naszego portalu. Liczymy na to, że internauci pomogą nam wybrać te produkty, które w najlepszy sposób dodają zdrowia i urody.
Głosowanie odbywa się za pośrednictwem portalu DlaZdrowia.pl. Prawo do oddania głosu przysługuje zarejestrowanym użytkownikom. Każda osoba może bezpłatnie zarejestrować się na DlaZdrowia.pl, a tym samym uzyskać dostęp do najświeższych informacji z branży zdrowia i urody. Ponadto, zgłaszając swoje przedsiębiorstwo do katalogu firm, otrzymuje możliwość informowania o swoich produktach i usługach w tej specyficznej branży.
Na początku maja dowiemy się, które produkty, weszły do finału. To spośród nich jury zadecyduje, które są najlepsze i ogłosi laureatów.
- Plebiscyt kierujemy przede wszystkim do działów marketingu i Public Relations. Nasz portal działa na zasadzie B2B. Niemniej jednak zależy nam również na opinii tych, którzy po prostu interesują się zdrowym i aktywnym trybem życia – wyjaśnia Piotr Wawrzynów.
Plebiscyt wystartował w lutym. Przez dwa miesiące firmy mogły dokonywać zgłoszeń do jednej z trzech kategorii: produkt kosmetyczny, farmaceutyczny i spożywczy. Wśród przedsiębiorstw zainteresowanych Plebiscytem znalazły się, między innymi: Natur Polska, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Piątnica, Aflofarm Fabryka Leków Sp. z o.o., Torf Corporation - Fabryka Leków Sp. z o. o., Labolatorium Kosmetyczne Floslek, Delia Cosmetics Sp. z o.o., Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A., AB Foods Polska Sp z o.o..
Harmonogram Plebiscytu oraz jego regulamin znajduje się na portalu DlaZdrowia.pl, którego właścicielem jest Fabryka Idei Sp. z o.o.
Patroni medialni: epr.pl, rzekazdrowia.pl
Komentarze (0)