Dom » Budownictwo

Produkty marki WIŚNIOWSKI podbiły Francję

Produkty marki WIŚNIOWSKI podbiły Francję
Zobacz więcej zdjęć »
Zakończyło się największe tegoroczne wydarzenie w branży budowlanej w Europie – targi Batimat 2017.

Między 6 i 10 listopada francuskie centrum wystawiennicze Paris Expo Porte de Versailles stało się mekką branży budowlanej. Była to gratka dla wszystkich przedsiębiorstw europejskiego i światowego formatu, w tym dla firmy WIŚNIOWSKI.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Batimat to targi z ponad 50-letnią tradycją, odbywające się co 2 lata i przedstawiające najnowsze osiągnięcia i innowacje w dziedzinie budownictwa, stolarki i wyposażenia wnętrz. Na stoisku firmy WIŚNIOWSKI, zwiedzający mogli zapoznać się z produktami zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla przemysłu. Produkty marki spotkały się z uznaniem reprezentantów branży i gości odwiedzających imprezę, imponując unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi i atrakcyjnym designem.

„Nasze produkty zostały przyjęte na targach bardzo pozytywnie. Rynek francuski jest dość specyficzny i jak każdy ma swoje charakterystyczne potrzeby. Przygotowując się do wystawy staraliśmy się do tych wymagań dostosować, wybierając produkty na najwyższym poziomie wzornictwa i funkcjonalności. Targi były doskonałą platformą do wymiany doświadczeń i opinii na ich temat, dzięki czemu będziemy mogli je udoskonalać.” - podsumowuje Paweł Cymorek, Dyrektor Sprzedaży Europa Zachodnia firmy WIŚNIOWSKI.

WIŚNIOWSKI przede wszystkim promował system Home Inclusive czyli kolekcję bram garażowych, drzwi i ogrodzeń, cechującą się wyjątkowo spójną linią stylistyczną. Jednolity design w domowej przestrzeni użytkowej został już doceniony na mediolańskich targach MADE expo, jednak kolekcja Home Inclusive to więcej niż tylko wygląd. Znajduje się w niej między innymi flagowy produkt firmy, brama PRIME, oferująca najwyższej klasy bezpieczeństwo jak i parametry termoizolacyjne. W skład kolekcji wchodzą również nowoczesne drzwi CREO – skupiające w sobie piękno, komfort i bezpieczeństwo. Poza tym, WIŚNIOWSKI pokazał również swoje rozwiązania renowacyjne, RenoSystem i bramę UniPro Nano, umożliwiające montaż nowoczesnych i estetycznych bram nawet w starych, pozornie niedostosowanych do tego budynkach. W prezentowanej ofercie firmy nie zabrakło także produktów dedykowanych dla przemysłu i budownictwa publicznego, czyli solidnych ogrodzeń, bram przemysłowych oraz drzwi stalowych i aluminiowych – wszystko to w ciekawym wzornictwie i wielu wariantach wykończeniowych. Wreszcie WIŚNIOWSKI zaprezentował również produkty dla domu inteligentnego, powstałe dzięki współpracy z francuską firmą Somfy, czyli system smartCONNECTED wraz z napędem garażowym Metro IO i sterownikiem Ri-Co.

Oferta firmy rośnie z roku na rok, wraz z jej konkurencyjnością na rynkach europejskich. Udział w imprezie był prawdziwą inspiracją dla wszystkich jej uczestników, mogących śledzić najnowsze trendy i znaleźć olbrzymią motywację do dalszego rozwoju. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Arni

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »