Firma » Reklama

Produkty ZM Henryk Kania ze znakiem promocyjnym „Doceń polskie” i tytułem „TOP PRODUKT”

Łącznie 10 produktów Zakładów Mięsnych Henryk Kania oferowanych pod marką premium Maestro zostało nagrodzonych podczas XXIII certyfikacji żywności programu promocyjnego „Doceń polskie”. Wydarzenie odbyło się pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” wyróżniła wszystkie produkty zgłoszone przez ZM Henryk Kania tj. – Kabanos pieczony Henryk Kania Maestro klasyczny, Kabanos pieczony Henryk Kania Maestro pepperoni, Kiełbasa Krakowska Maestro, Kabanoski Maestro (klasyczne, paprykowe, pini piri, drobiowe, wędzone, bekonowe, żurawinowe) wszystkie oferowane pod marką Maestro. Loża przyznała im maksymalne noty za każdą z ocenianych kategorii (smak, wygląd i stosunek jakości do ceny), dlatego wyróżniono je zarówno certyfikatami „Doceń polskie”, jak i tytułami TOP PRODUKT. Tym mianem honoruje się tylko żywność najwyższej jakości, której jury przyzna maksymalne noty (same „10”).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Produkty linii Henryk Kania Maestro to kwintesencja mistrzowskiego podejścia do wyrobów wędliniarskich. Tradycyjne receptury udoskonalane od pokoleń, selekcjonowane przyprawy z różnych stron świata oraz wędzenie dymem bukowo-olchowym gwarantują jakość i smak wyrobów linii Maestro, za które pokochali ją klienci – mówi Dominika Rąba, v-ce prezes zarządu ZM Henryk Kania S.A. – Bardzo się cieszymy, że Loża Ekspertów programu doceniła nasze flagowe produkty. To wyróżnienie to dla nas istotna motywacja do jeszcze cięższej pracy – dodaje Dominika Rąba.

Minionych kilka miesięcy obfituje w wyróżnienia i nagrody dla produktów oferowanych przez ZM Henryk Kania, jak i dla samej firmy. W czerwcu w konkursie „Przeboje FMCG” wyróżnienie otrzymały linie parówek oraz kabanosków Maestro. We wrześniu z kolei, kabanos pieczony Maestro odznaczony został srebrną Perłą FMCG, a parówki brązową. W listopadzie ZM Henryk Kania zostały wyróżnione tytułem „Lider Rynku Spożywczego” przyznawanym podczas IX Forum Rynku Spożywczego. Już w styczniu 2017 złoty medal w konkursie „Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów” otrzymały parówki z szynki, a brązowy kabanoski Maestro o smaku klasycznym. Także w styczniu marka Maestro otrzymała wyróżnienie w plebiscycie „Rzeczpospolitej” – „Młoda Marka Sukcesu”.

 

ZM Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Firma została założona w 1990 roku w regionie o XIX-wiecznej tradycji rzemiosła masarskiego, gdzie od lat skupiał się przemysł mięsny. Zakłady Henryk Kania oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej wyrobów są sieci handlowe w kraju i za granicą. Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

psikora@zmkania.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »