Społeczeństwo » Społeczeństwo

Projekt "Tu mieszkam, tu kupuję"

Projekt "Tu mieszkam, tu kupuję"
Zobacz więcej zdjęć »
Firma MAKRO Cash & Carry rozpoczyna kampanię społeczną wspierającą tradycyjny handel. W ramach projektu pod hasłem „Tu mieszkam, tu kupuję” na terenie całej Polski będą prowadzone różnego rodzaju akcje zachęcające polskich konsumentów do robienia zakupów w lokalnych sklepikach.

Pomimo iż Polacy lubią robić zakupy w małych sklepach „za rogiem", ostatnie badania pokazują, że liczba niezależnych, małych sklepów rocznie maleje o ok.10%. Segment ten jest szczególnie ważny, zarówno dla polskiej gospodarki, jak i społeczeństwa.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Generuje znaczącą liczbę miejsc pracy, szczególnie w rejonach zagrożonych wysokim bezrobociem. Jednocześnie małe sklepy osiedlowe są ostoją tradycyjnego, spokojnego stylu życia, miejscem integracji lokalnej społeczności; stanowią zdrową przeciwwagę dla szybkiego tempa życia, anonimowości i braku rzeczywistych kontaktów międzyludzkich.

Kierując się tymi przesłankami, MAKRO Cash & Carry, lider w sektorze handlu hurtowego w Polsce, zdecydowało się zainicjować program społeczny, którego celem będzie wspieranie rozwoju małych sklepów oraz polskiego tradycyjnego handlu. Projekt ma na celu promować zakorzenienie w lokalnej społeczności, które może się przejawiać również w robieniu zakupów w najbliższym osiedlowym sklepiku. Podjęta zostanie próba zbudowania społecznego zaangażowania ludności w proces zakupów, zgodnie z przesłaniem - „kupując u po sąsiedzku, wspierasz swoich". Projekt zakłada także edukację przedsiębiorców prowadzących tego typu sklepy.

Celem projektu „Tu mieszkam, tu kupuję" jest także popularyzacja roli, jaką w życiu lokalnych społeczności pełnią małe osiedlowe sklepy. Poprzez pokazanie prawdziwych historii zarówno klientów sklepów osiedlowych, jak i ich właścicieli, wskazane zostaną korzyści wynikające z dokonywania zakupów w tego typu placówkach. Działania skierowane bezpośrednio do właścicieli sklepów będą opierały się głównie na dystrybucji materiałów edukacyjnych i promujących akcję np.: naklejek czy plakatów do wykorzystania w sklepie.

Na potrzeby programu uruchomiono stronę internetową, na której można znaleźć wiele ciekawych i przydatnych informacji: www.tumieszkamtukupuje.pl .



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »