Technologie » Internet
Promocja dla uczestników szkolenia Google Analytics
Osoby uczestniczące w szkoleniu Google Analytics, prowadzonym przez Bluerank 16 lutego br. w Łodzi, otrzymują bonus w postaci trzymiesięcznego darmowego dostępu do aplikacji BlueStat, analizującej ruch na stronie WWW i ułatwiającej jej optymalizację.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Szkolenie „Google Analytics" realizowane przez agencję search engine marketing - Bluerank, odbywa się 16 lutego br. w Łodzi. Każdy z jego uczestników otrzymuje od Bluerank prezent - jest to trzymiesięczna możliwość korzystania z autorskiej aplikacji agencji - BlueStat. Program analizuje i raportuje ruch na stronie WWW. Pomaga odnaleźć słabe punkty serwisu lub np. strony docelowej kampanii PPC i zoptymalizować dzięki temu działania marketingowe prowadzone online. Zarówno szkolenie, jak i aplikacja to produkty przeznaczone dla właścicieli firm, którzy zamierzają samodzielnie prowadzić działania e-marketingowe (w tym działania SEM), dla marketerów odpowiedzialnych za obecność marki w Internecie, dla pracowników agencji interaktywnych, dla których zagadnienia analityki sieciowej są niezbędne w pracy.
Zgłoszenia na szkolenie zbierane są do 1 lutego br.
http://www.bluerank.pl/google-analytics/szkolenia http://www.bluerank.pl/aplikacje/bluestat
http://www.bluerank.pl
szkolenia@bluerank.pl
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO - światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
Komentarze (0)