Gospodarka » Żywność
Promocja konsumencka Oranżady Hellena
Zobacz więcej zdjęć » |
Promocja konsumencka jest częścią kampanii wizerunkowej Oranżady Hellena. Komunikaty o niej są wplatane we wszystkie działania. Do udziału w promocji zachęcają ambasadorzy kampanii – kabaret Ani Mru Mru. Konsumenci mogą wygrać Fiata 500L oraz tablety Samsung Galaxy Tab 2. Promocyjne produkty wyróżniają się na sklepowych półkach specjalnymi, pomarańczowymi nakrętkami oraz promocyjnymi etykietami, informującym o zasadach promocji. Akcja ma zasięg ogólnopolski.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zasady udziału w promocji są bardzo proste. Po zakupie Oranżady Hellena w promocyjnym opakowaniu, należy wysłać SMS z kodem spod nakrętki. SMS zwrotny będzie zawierał początek powiedzonka, które konsument ma uzupełnić w autorski, kreatywny sposób. Każdego dnia autor najlepszego tekstu wygrywa tablet Samsung Galaxy Tab 2.
Natomiast, aby wygrać Fiata 500L, należy wziąć udział w konkursie na napisanie scenariusza skeczu o Oranżadzie, na stronie internetowej marki Hellena lub fanpage’u Oranżdady Hellena na Facebooku. Co tydzień komisja wybiera najlepszy skecz, a po 13 tygodniach trwania konkursu, kabaret Ani Mru Mru wybierze zwycięski. Jego autor otrzyma Fiata 500L oraz zaproszenie na plan zdjęciowy w charakterze reżysera spotu Hellena. Co więcej, ze wszystkich 13 scenariuszy internauci wybiorą zwycięzcę internetowego, który otrzyma nagrodę dodatkową – telewizor.
Promocja konsumencka jest wspierana kampanią bilboardową, radiową, internetową, komunikatami na stronie marki Hellena oraz materiałami POS w punktach sprzedaży: ulotkami przy półce, wystawkami paletowymi, dodatkowymi ekspozycjami z informacjami o promocji, dedykowanymi modułami do gazetek sieciowych, zawieszkami na butelki, woblerami i owijkami paletowymi. O promocji i jej zasadach informuje także grafika promocyjnych opakowań 3 wariantów Oranżady Hellena 1,25L: białej, czerwonej i żółtej.
Dodatkowych informacji udziela:
Anna Wawra/ Kolterman Media Communications
tel. 22 392 06 23 kom. 510 081 103
e-mail: a.wawra@kmc-pr.pl
Komentarze (0)