Firma » Biznes
Promotech z tytułem Mocna Firma Godna Zaufania 2013
Zobacz więcej zdjęć » |
To kolejna edycja konkursu, zorganizowanego przez redakcję Magazynu Przedsiębiorców „Europejska Firma”. Ranking realizowany jest w oparciu o dane Instytutu Nowoczesnego Biznesu, które według jego metodologii przeanalizowała Wywiadownia Handlowa InfoCredit.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Spośród 830 przedsiębiorstw województwa podlaskiego tytuł Mocna Firma Godna Zaufania 2013 uzyskały te przedsiębiorstwa, które rozwijając się dynamicznie zachowują wysoką efektywność, a więc są stabilnymi, dobrze zarządzanymi podmiotami gospodarczymi. Tytuł przysługuje tylko tym firmom, które jednocześnie uzyskały tytuł Geparda Biznesu 2013 i Efektywnej Firmy 2013, we wcześniejszych rankingach tego samego organizatora.
Warunkiem otrzymania tytułu Geparda Biznesu był wzrost wartości rynkowej firmy o minimum 10 proc w latach 2012-2013. Promotech z wartością rynkową na marzec 2012 – ponad 40,6 mln zł oraz wartością rynkową na marzec 2013 - ponad 52,7 mln zł osiągnął dynamikę rozwoju 30 proc. i zyskał tytuł.
Z kolei tytuł Efektywna Firma 2013 przypadł tym firmom, których średnia efektywność w latach 2011-2012 wyniosła więcej niż 5 proc., i które w latach 2011 -2012 miały każdego roku przynajmniej pół miliona zł przychodów, wykazywały zysk netto, a wartość ich kapitału była dodatnia. Promotech osiągnął w tym czasie średnią efektywnością 9,4 proc. znalazł się w gronie laureatów także tego konkursu.
Firmy, które jednocześnie uzyskały obydwa tytuły, a ich wartość rynkowa w marcu 2013 r. była niższa niż 100 mln zł zyskały tytuł Mocna Firma Zaufania Godna Zaufania 2013. Wartość rynkowa została policzona na koniec marca 2012 i 2013 przez porównanie ich wyników do wycen spółek akcyjnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Promotech – białostocki producent elektronarzędzionarzędzi i urządzeń do automatyzacji procesów spawalniczych od ponad 20 lat konsekwentnie stawia na produkcję, ukierunkowaną na wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań technicznych. Jednak nie ogranicza się tylko do nowatorskich wyrobów: stosuje innowacyjne metody sprzedaży i zarządzania.
Na eksport trafia ponad 90 proc. produkcji Promotechu.
Nadesłał:
Masz-Media
|
Komentarze (0)