Firma » Biznes
Prudential otwiera oddział w Opolu i zaprasza na bezpłatne seminaria kariery
Zobacz więcej zdjęć » |
Opolski oddział Prudential jest dwunastym z kolei otwartym w całym kraju w ciągu nieco ponad roku od powrotu firmy na polski rynek. Brytyjski ubezpieczyciel obecny był w Polsce przed drugą wojną światową, jego siedziba mieściła się w najwyższym budynku w ówczesnej Polsce – wysokościowcu przy warszawskim Pl. Napoleona.
Prudential otworzył dzisiaj swój dwunasty oddział w Polsce, a pierwszy na Opolszczyźnie. Ubezpieczyciel kontynuuje budowę swojej sieci oddziałów, to już dwunasta tego typu placówka w ciągu nieco ponad roku od powrotu Prudential na polski rynek. Firma planuje również pozyskać do współpracy ponad 80 osób z Opola i regionu, kierują swoją ofertę do osób chcących zdobywać doświadczenie zawodowe w branży ubezpieczeń na życie.
Prezes Prudential w Polsce, Abhishek Bhatia, podkreśla, że to już czwarty oddział Prudential otwarty w tym roku, co dowodzi realizacji ambitnych planów inwestycyjnych ubezpieczyciela. Dwanaście oddziałów powstało w zaledwie rok i trzy miesiące od powrotu Prudential na polski rynek. „Zgodnie z naszą zasadą, wypełniamy złożone obietnice. Publiczne deklaracje dotyczące rozwoju naszej sieci sprzedaży znajdują swoje odzwierciedlenie w kolejnych oddziałach. Cieszę się, że możemy wpisać się na mapę usług finansowych w Opolu. Prudential w Polsce podąża śladem swoich klientów, a otwarcie czterech oddziałów firmy w ciągu niecałych pięciu miesięcy to dowód na sprawność operacyjną Prudential w Polsce.” – mówi Bhatia.
Kilka dni po otwarciu opolskiego oddziału Prudential organizuje w Opolu bezpłatne seminarium kariery. To jedno z wielu seminariów organizowanych przez Prudential w całej Polsce (więcej na: www.seminariumkariery.pl), będących inicjatywą zmierzającą do pobudzenia aktywności zawodowej osób planujących założenie własnej działalności zawodowej. Na opolskim seminarium kariery – odbędzie się 17 czerwca – wystąpi znany ekonomista i komentator życia gospodarczego – Marek Zuber. Obecny w mediach jako ekspert od spraw gospodarczych, ekonomicznych i finansowych, na seminarium w Opolu będzie mówił o sytuacji makroekonomicznej Polski i wnioskach z niej płynących, zwłaszcza dla aktywności zawodowej Polaków. Spotkania z tym znanym ekonomistą wzbudzają wiele emocji i kończą się żywą dyskusją, co na pewno stanowi wartość dodaną udziału w seminarium. Dlatego Robert Zagata dyrektor sprzedaży w Prudential w Polsce krótko podsumowuje: “Seminarium kariery to po prostu wydarzenie, na którym warto być. Możliwość dyskusji ze znanym ekonomistą i doświadczenia płynące z jego analiz same w sobie stanowią wartość dodaną. Zwłaszcza, że udział w seminarium jest bezpłatny”.
Prudential chce pozyskać do współpracy byłych nauczycieli, dysponujących zazwyczaj ponadprzeciętnymi umiejętnościami tłumaczenia i objaśniania oraz doskonałą siecią kontaktów międzyludzkich. Firma kieruje również zaproszenie do współpracy do studentów ostatnich lat studiów oraz absolwentów, wychodząc z założenia, że wiedza z obszaru finansów osobistych oraz doświadczenie z dużą i uznaną marką ze świata ubezpieczeń może stanowić doskonałe doświadczenie zawodowe i szansę na stworzenie własnego biznesu. Przedstawiciele firmy zapewniają jednak, że współpraca z Prudential nie ogranicza się wyłącznie dla tych dwóch grup społecznych. Jak mówi Robert Zagata, obecny na uroczystości opolskiego oddziału, „Prudential oferuje możliwość współpracy ponad osiemdziesięciu osobom. Widzimy potencjał zarówno w nauczycielach, również tych odchodzących ze swojego zawodu oraz studentach ostatnich lat i absolwentach studiów wyższych. Nie ograniczamy jednak dostępu do możliwości aktywizacji zawodowej w wymagającej dziedzinie ubezpieczeń. To dlatego chcemy pozyskać
do współpracy sporą grupę konsultantów, wywodzących się z różnych środowisk społecznych i zawodowych.” Zagata dodaje również, że firma zapewnia współpracującym konsultantom profesjonalne szkolenia nie tylko z ubezpieczeń i planowania finansowego, ale również z założenia i prowadzenia działalności gospodarczej.
Prudential w szybkim tempie rozwija swoją sieć oddziałów i współpracujących konsultantów. Do początku 2014 r. firma otworzyła swoje oddziały w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi i Szczecinie. Kolejne oddziały powstały w Bielsku-Białej, Toruniu i Lublinie. Opolski jest dwunastym z kolei, a ubezpieczyciel, obecny już we wszystkich największych miastach w Polsce, planuje uruchomienie sieci oddziałów również w nieco mniejszych miastach. Do końca tego roku Prudential chce posiadać oddziały w blisko dwudziestu miastach w Polsce, realizując w ten sposób strategię obecności w pobliżu swoich potencjalnych klientów. Firma, mocno związana z przedwojenną Warszawą (chociażby w postaci swojej dawnej siedziby w budynku Prudential przy dzisiejszym Pl. Powstańców Warszawy) i Śląskiem (oddziały w Katowicach i Bielsku-Białej) rozwija swoją obecność pozostałych województwach. Ubezpieczyciel zapowiada również kolejne kampanie reklamowe, kontynuując dobrze przyjętą przez klientów i media historię prawdziwych polis sprzed drugiej wojny światowej, które są honorowane przez Prudential. Działający od ponad roku po powrocie na polski rynek Prudential rozszerzył ostatnio portfel dostępnych ubezpieczeń, wprowadzając do swojej oferty nowe umowy dodatkowe. Głównym powodem wprowadzenia tych produktów ubezpieczeniowych jest chęć zapewnienia swoim dotychczasowym klientom i tym, którzy rozważają skorzystanie z oferty Prudential w Polsce, większego zakresu ochrony ubezpieczeniowej, co idzie w parze z hasłem ubezpieczyciela, deklarującego, iż „od 165 lat stara się robić więcej, bo dla niektórych może to znaczyć wszystko”. Prudential chce zainwestować w Polsce 150 mln zł w ciągu trzech pierwszych lal działalności. Środki te firma przeznaczy na otwarcia kolejnych oddziałów oraz rozwój sieci sprzedaży (współpracujący konsultanci) i infrastruktury. Prudential w Polsce deklaruje również wzrost liczby pracowników i współpracujących konsultantów – obecnie łączna ich liczba wynosi prawie 600 osób, w 2015 r. ma ich być ok. 1 200, a docelowo – ok. 3 tys.
Siedziba opolskiego oddziału Prudential znajduje się w apartamentowcu przy Pl. Piłsudskiego 11a. Wszystkie dane kontaktowe opolskiego oddziału można znaleźć na: http://www.prudential.pl/oddzialy-i-konsultanci/-/br-viewer/branch/OPOLE
Dodatkowych informacji udziela:
Damian Ziąber, tel. 502 591 655, e-mail damian.ziaber@prudential.pl
Google+: https://plus.google.com/+DamianZiaber/posts
Twitter: @Ziaber
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r.; jest częścią założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Towarzystwo oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Flagowym produktem Prudential jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie „Premiopolisa”, pozwalające na zaplanowanie przyszłości finansowej i pomnażanie oszczędności przy jednoczesnym zabezpieczeniu klientów w razie np. poważnej choroby. Prudential konsekwentnie rozwija swoją ofertę produktową, wprowadzając do niej szereg umów dodatkowych, zabezpieczających klientów finansowo na wypadek poważnego zachorowania albo poważnego uszczerbku na zdrowie. Prudential współpracuje obecnie z siecią prawie 600 konsultantów ds. planowania finansowego i planuje, że do 2015 roku będzie ich około tysiąca , a docelowo – ok. 3 tys. Konsultanci działają w 12 oddziałach w największych miastach w Polsce, docelowo Prudential chce otworzyć 25-30 swoich oddziałów. Prudential zadeklarował inwestycje w wysokości 150 mln zł w ciągu pierwszych trzech lat od chwili powrotu na polski rynek. Środki zostaną przeznaczone na rozwój sieci współpracowników i infrastruktury. Firma w ramach przypomnienia o swojej przedwojennej obecności wsparła produkcję filmu „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy.
W marcu 2014r. Prudential zaprezentował historie spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis, wystawionych przez firmę za czasów II Rzeczpospolitej; firma do dzisiaj poszukuje spadkobierców polis wystawionych w Polsce przed II wojną światową.
Motto Prudential to: „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.”
www.historieprudential.pl
https://plus.google.com/u/0/+PrudentialPl165/posts
https://www.facebook.com/CzasNaPrzyszlosc?ref=ts&fref=ts
Prudential
Komentarze (0)