Firma » Biznes

Prudential otwiera swój trzynasty oddział w Polsce i pierwszy na Warmii i Mazurach

Prudential otwiera swój trzynasty oddział w Polsce i pierwszy na Warmii i Mazurach
Zobacz więcej zdjęć »
Jeden z największych na świecie ubezpieczycieli, działający od ponad 165 lat Prudential, otworzył swój pierwszy oddział na Warmii i Mazurach. To trzynasta tego typu placówka w Polsce, stanowiąca kolejny etap na drodze budowania swojej własnej sieci sprzedaży.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Do współpracy w olsztyńskim oddziale firma planuje zaprosić ponad 80 osób, zapewniając im niezbędne szkolenia zarówno z założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, jak i z ubezpieczeń oraz planowania finansowego.

Trzynasta placówka Prudential, została dzisiaj otwarta w centrum Olsztyna. Olsztyński oddział jest pierwszym na mapie Warmii i Mazur, firma nie wyklucza jednak kolejnych otwarć w tym regionie, zwłaszcza, że są już województwa, w których funkcjonuje więcej niż jeden oddział ubezpieczyciela. Tak jest na przykład w województwie śląskim, gdzie Prudential obecny jest w Katowicach i Bielsku-Białej. Prezes Prudential w Polsce, Abhishek Bhatia, mówi, że jest dumny z rozwoju ubezpieczyciela w Polsce, dodając, że cieszy go otwarcie placówki w jednym z najpiękniejszych regionów Polski.

Ubezpieczyciel, otwierając olsztyński oddział, kieruje jednocześnie ofertę współpracy do ponad 80 osób, które chciałyby związać się z branżą ubezpieczeń na życie w charakterze konsultantów. Robert Zagata, dyrektor sprzedaży w Prudential w Polsce podkreśla, że firma zapewnia wszystkim współpracującym konsultantom szkolenia nie tylko z obszaru ubezpieczeń i planowania finansów, ale również z zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, co stanowi istotną wartość dodaną, zwłaszcza w obliczu wyzwań związanych z aktywizacją zawodową. „Zapraszamy do współpracy każdego, kto chce podjąć próbę aktywizacji zawodowej w obszarze ubezpieczeń i myśli o budowie swojego własnego biznesu ubezpieczeniowego.” – mówi Zagata. Jak dodaje, firma znana jest z tego,
że pozyskuje jako swoich konsultantów obecnych i byłych nauczycieli oraz absolwentów studiów wyższych. Dyrektor sprzedaży zastrzega jednak, że oferta współpracy skierowana jest do wszystkich grup społecznych.

Szybkie otwieranie kolejnych oddziałów potwierdza ambitne plany ubezpieczyciela, który posiada już trzynaście oddziałów w całej Polsce, zarówno w największych aglomeracjach, jak i w nieco mniejszych miastach. Do początku 2014 r. firma otworzyła swoje oddziały w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi i Szczecinie. Kolejne oddziały powstały w Bielsku-Białej, Toruniu, Lublinie, a dosłownie kilkanaście dni temu w Opolu. Olsztyński oddział jest już trzynastym z kolei. Ubezpieczyciel do końca tego roku planuje posiadanie 20 oddziałów w całym kraju i wzrost liczby współpracujących konsultantów do 1 200 w 2015 r. (ponad 600 w chwili obecnej). Prudential chce zainwestować w Polsce 150 mln zł w ciągu trzech pierwszych lat działalności. Środki te firma przeznaczy na otwarcia kolejnych oddziałów oraz rozwój sieci sprzedaży (współpracujący konsultanci) i infrastruktury. O planach ubezpieczyciela więcej mówi prezes, Abhishek Bhatia, na profilu ubezpieczyciela w Google+: http://bit.ly/1piXhRL


Adres olsztyńskiego oddziału to Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 44a. Wszystkie dane kontaktowe opolskiego oddziału można znaleźć na: http://bit.ly/1meIkYS.

 
Dodatkowych informacji udziela:

Damian Ziąber, tel. 502 591 655, e-mail damian.ziaber@prudential.pl, Twitter: @Ziaber











Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r.; jest częścią założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Towarzystwo oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Flagowym produktem Prudential jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie „Premiopolisa”, pozwalające na zaplanowanie przyszłości finansowej i pomnażanie oszczędności przy jednoczesnym zabezpieczeniu klientów w razie np. poważnej choroby. Prudential konsekwentnie rozwija swoją ofertę produktową, wprowadzając do niej szereg umów dodatkowych, zabezpieczających klientów finansowo na wypadek poważnego zachorowania albo poważnego uszczerbku na zdrowie. Prudential współpracuje obecnie z siecią prawie 600 konsultantów ds. planowania finansowego i planuje, że do 2015 roku będzie ich około  tysiąca , a docelowo – ok. 3 tys.  Konsultanci działają w 12 oddziałach w największych miastach w Polsce, docelowo Prudential chce otworzyć 25-30 swoich oddziałów. Prudential zadeklarował inwestycje w wysokości 150 mln zł w ciągu pierwszych trzech lat od chwili powrotu na polski rynek. Środki zostaną przeznaczone na  rozwój sieci współpracowników i infrastruktury. Firma w ramach przypomnienia o swojej przedwojennej obecności wsparła produkcję filmu „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy. W marcu 2014r. Prudential zaprezentował historie spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis, wystawionych przez firmę za czasów II Rzeczpospolitej; firma do dzisiaj poszukuje spadkobierców polis wystawionych w Polsce przed II wojną światową. Motto Prudential to:  „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.”

www.historieprudential.pl 
https://plus.google.com/u/0/+PrudentialPl165/posts
https://www.facebook.com/CzasNaPrzyszlosc?ref=ts&fref=ts


Prudential


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »