Firma » Finanse

Prudential zachęca do ubezpieczenia dzieci i wprowadza bezpłatne ubezpieczenie na okres ferii

Prudential zachęca do ubezpieczenia dzieci i wprowadza bezpłatne ubezpieczenie na okres ferii
Zobacz więcej zdjęć »
Prudential rozpoczął akcję „na dobry początek”. Oferując bezpłatnie specjalne ubezpieczenie od poważniejszych zdarzeń na okres ferii, ubezpieczyciel chce zachęcić rodziców do poważniejszej refleksji nad tym czy i w jaki sposób zapewniają oni ochronę ubezpieczeniową swoim pociechom.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Specjalne ubezpieczenie dla dzieci na wypadek poważnych zdarzeń to oferta, którą  Prudential przygotował na okres ferii. Ubezpieczenie jest bezpłatne, działa na całym  świecie przez 24 godziny na dobę w okresie od 17 stycznia do 1 marca tego roku, a więc przez całe ferie zimowe. Ubezpieczenie nie obejmuje lekkich obrażeń, zwichnięć czy też złamań, od których przezorni rodzice powinni standardowo ubezpieczać swoje dzieci – ale przypadki dużo cięższe. Pełna lista zdarzeń, które objęte są ochroną znajduje się w szczególnych  warunkach ubezpieczenia. Ubezpieczenie jest bezpłatne, a do jego uzyskania niezbędne jest pozostawienie danych na stronie specjalnie utworzonej na potrzeby ubezpieczenia: www.prudential-dobrypoczatek.pl .

Akcja i oferta zbiegają się w czasie z feriami zimowymi, okresem relaksu i zabawy, ale również podróży w trudnych warunkach, czy możliwych urazów i innych niebezpiecznych sytuacji. Przedstawiciele Prudential podkreślają, że ferie zimowe to dobry moment na pomyślenie o objęciu dziecka kompleksową ochroną ubezpieczeniową.

”Już niebawem rozpoczynają się ferie zimowe. Okres wypoczynku i aktywności fizycznej powinien skłonić rodziców i opiekunów dzieci do zastanowienia się, czy ich pociechy są ubezpieczone i co takie ubezpieczenie obejmuje. Prudential proponuje bezpłatne ubezpieczenie na okres ferii zimowych, które będzie pretekstem i zachętą  dla rodziców do przyjrzenia się ubezpieczeniom swoich dzieci.”  – tłumaczy Krzysztof Szypuła, dyrektor ds. rozwoju produktu w Prudential. I dodaje, że wyjazd na ferie i ryzyka urazów na stokach narciarskich, czy w podróży powinny dać asumpt do refleksji rodziców nad tematem ubezpieczenia ich dzieci. Nie tylko ochronnego, ale również finansowego, na przyszłość. Zwłaszcza w obliczu rosnących kosztów utrzymania i realizacji ich życiowych planów. „Jako odpowiedzialni rodzice nie powinniśmy w związku z tym poprzestawać na ubezpieczeniu w szkole, czy przedszkolu.

Ani szkoła, ani przedszkole nie powinny z nas zdejmować odpowiedzialności za los naszych dzieci w przyszłości, zarówno w wymiarze ochronnym, na wypadek urazów, czy innych nieszczęśliwych zdarzeń, jak i w wymiarze finansowym. Pamiętajmy, że ubezpieczenia w szkole, czy przedszkolu nie maja nic wspólnego z planowaniem finansowym przyszłości naszych dzieci, a co do ich roli umownie nazwanej ochronną, to często zdarza się, że nie znamy nawet ich zakresu, warunków, czy wyłączeń. Prudential zachęca do zmiany takiej postawy. Specjalne ubezpieczenie, które oferujemy w okresie  ferii zimowych jest dobrym początkiem i zachętą do zbudowania właściwego planu ubezpieczeniowego dla naszego dziecka”. – mówi Krzysztof Szypuła.

Aby objąć ubezpieczeniem swoje dziecko należy je zarejestrować na stronie: www.prudential-dobrypoczatek.pl

   PODSTAWOWE INFORMACJE O UBEZPIECZENIU NA DOBRY POCZĄTEK




Kontakt dla mediów:
Damian Ziąber
Tel. 502 591 655
E-mail: Damian.ziaber@prudential.pl



Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r.; jest częścią założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Towarzystwo ubezpieczeniowe oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Flagowym produktem Prudential jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie „Premiopolisa”, pozwalające na zaplanowanie przyszłości finansowej i pomnażanie oszczędności przy jednoczesnym zabezpieczeniu klientów w razie np. poważnej choroby i uszczerbku na zdrowiu. Prudential konsekwentnie rozwija swoją ofertę produktową, wprowadzając do niej szereg umów dodatkowych, zabezpieczających klientów finansowo na wypadek poważnego zachorowania albo poważnego uszczerbku na zdrowie. Prudential współpracuje obecnie z siecią niemalże 700 konsultantów ds. planowania finansowego i planuje, że do połowy 2015 roku będzie ich około  tysiąca , a docelowo – ok. 3 tys.  Konsultanci działają w 14 oddziałach w największych miastach w Polsce; docelowo Prudential chce otworzyć ok. 20-25 swoich oddziałów. Prudential zadeklarował inwestycje w wysokości 150 mln zł w ciągu pierwszych trzech lat od chwili powrotu na polski rynek. Środki zostaną przeznaczone na  rozwój sieci współpracowników i infrastruktury oraz zainwestowane w markę ubezpieczyciela. Firma w ramach przypomnienia o swojej przedwojennej obecności wsparła produkcję filmu „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy. W marcu 2014r. Prudential zaprezentował historie spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis, wystawionych przez firmę za czasów II Rzeczpospolitej; firma do dzisiaj poszukuje spadkobierców polis wystawionych w Polsce przed II wojną światową. Prudential wspiera również akcję społeczną „Daję Słowo”, mającą na celu przywrócenie wartości danemu słowu. Jesienią 2014r. Prudential przedstawił drugą odsłonę kampanii dotyczącej przedwojennych polis, prezentując autentycznych potomków swoich dawnych klientów i akcentując fakt, że opisane historie są prawdziwe. Firma wciąż poszukuje spadkobierców przedwojennych klientów, informacje są ogólnodostępne na stronie internetowej ubezpieczyciela. Motto Prudential brzmi:  „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.” Firma znana jest ze swojej kampanii reklamowo-informacyjnej związanej z poszukiwaniem spadkobierców przedwojennych polis i opartej na motywie dotrzymywania obietnic, kluczowej wartości dla towarzystwa ubezpieczeniowego. Prudential wypłacił do tej pory prawie 18 milionów funtów szterlingów tytułem odszkodowań dla posiadaczy i spadkobierców przedwojennych polis wystawionych w Polsce. Wciąż poszukiwane są osoby, które mogą być spadkobiercami przedwojennych klientów ubezpieczyciela. Lista przedwojennych klientów firmy znajduje się pod adresem http://www.prudential.co.uk/customers/pre-world-war-ll-polish-business/przedwojenne-nteresy

Więcej na stronie firmowej www.prudential.pl a także w serwisach:
www.historieprudential.pl
https://plus.google.com/u/0/+PrudentialPl165  
https://www.facebook.com/CzasNaPrzyszlosc
www.dajeslowo.pl


Prudential


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »