Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna
Public relations w ochronie zdrowia
Zobacz więcej zdjęć » |
Dlatego wydawnictwo Wolters Kluwer Polska zorganizowało szkolenie "Public relations w ochronie zdrowia" mające na celu skierowane do osób zaczynających pracę w PR w ochronie zdrowia lub planujących podjęcia takiej pracy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy dotyczącej specyfiki prowadzenia działań komunikacyjnych w ochronie zdrowia. Uczestnicy otrzymają wiedzę niezbędną do podjęcia i/lub usystematyzowania prowadzonych działań komunikacyjnych. Odwołanie się do przykładów, case’ów i zajęcia praktyczne pomogą ćwiczyć zdolności analitycznego myślenia.
Szkolenie odbędzie się 25.11.2009 w siedzibie Wolters Kluwer Polska ul. Płocka 5a, Warszawa
Koszt szkolenia: 590 zł.
1. Podstawy Public Relations w ochronie zdrowia
- czym jest PR a czym nie jest ?
- dlaczego reklama i PR to nie to samo ?
- o co chodzi w dobrym PR ? ,, złote zasady”
- wizerunek - co na niego wpływa ?
- planowanie w PR (ocena, ewaluacja działań)
- strategia PR
- co wpływa na naszą strategię PR (otoczenie , kontekst, czynniki niezależne)
- narzędzia PR
2. PR w ochronie zdrowia – po co organizacji związanej ze zdrowiem wizerunek?
- specyfika działań PR w ochronie zdrowia
- od czego zacząć działania PR i co robić by pozytywnie kształtować wizerunek ?
3. Rodzina PR – relacje zewnętrzne, relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna
- do kogo komunikujemy – gdzie jest nasza publiczność/grupy odniesienia
- PR begin at home – dlaczego komunikacja wewnątrz jest ważna?
4. Relacje z mediami – jak to się robi ?
- charakterystyka systemu medialnego w Polsce
- cechy charakterystyczne poszczególnych grup i mediów w Polsce
- zajęcia praktyczne – jak zorganizować konferencję pras
- jak pisać informacje dla mediów
- dlaczego media są IV władzą ?
- media masowe – siła rażenia
5. Sponsoring – jak zdobyć i utrzymać sponsorów
- umowa sponsorska
- jak negocjować, co jest ważne dla sponsora
- co obiecujemy sponsorom, jak wywiązać się z zobowiązań
- jak zatrzymać przy sobie sponsorów
6. System identyfikacji wizualnej organizacji
- jak go tworzyć
- czym są czynniki identyfikujące
- co to jest tożsamość organizacji
Prowadząca szkolenie, Ewelina Nazarko – Ludwiczak jest absolwentką Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, w ramach których ukończyła socjologię oraz dziennikarstwo ze specjalizacją PR i marketing medialny. Przez 7 lat pracowała w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, gdzie była kierownikiem pierwszego w Polsce działu PR w szpitalu publicznym. Prowadzi konsultacje i szkolenia z zakresu PR dla jednostek służby zdrowia. Laureatka nagrody branżowej PROTONY 2007, członek Akademii Public Relations.
Komentarze (0)