Kultura, sztuka » Kultura

Ranking czytelnictwa prasy

Ranking czytelnictwa prasy
Zobacz więcej zdjęć »
Według badań przeprowadzonych przez Polskie Badań Czytelnictwa „Gazeta Wyborcza” jest najchętniej czytanym polskim dziennikiem.

Według badań przeprowadzonych przez Polskie Badań Czytelnictwa (okres wrzesień 2009 - luty 2010), „Gazeta Wyborcza" jest najchętniej czytanym polskim dziennikiem, „Tele Tydzień" - tygodnikiem, a „Przyjaciółka" - dwutygodnikiem.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pierwsza trójka wśród ogólnopolskich dzienników wygląda następująco: 1. „Gazeta Wyborcza" (14,33 proc. respondentów), 2.„Fakt" (14,01), 3. „Metro" (6,74).

Tygodniki: 1. „Tele Tydzień" (35 proc.), 2. „Życie na Gorąco" (19,27), 3. „Chwila dla Ciebie" (15,21).

Dwutygodniki: 1. „Przyjaciółka" (17,27), 2. „Tina" (16,52), 3. „Viva" (10,98).

Miesięczniki: 1. „Twój Styl" (13,11), 2. „Claudia" (10,71), 3. „Cztery Kąty" (9,84)

Rynek prasowy



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

puella

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »