Firma » Reklama

RAPORT 2008 – kosmetyczny rok w mediach kolorowych

RAPORT 2008 – kosmetyczny rok w mediach kolorowych
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja KaMODUS PR opublikowała raport podsumowujący roczną aktywność marek kosmetycznych w mediach kolorowych.

Liderem rankingu za rok 2008 okazała się marka L'Oreal, która na łamach 50 najpopularniejszych magazynów w Polsce pokazana została w sumie 1677 razy (212 reklam oraz 1465 publikacji dziennikarskich).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W czołówce marek o największej liczbie publikacji znalazły się ponadto: Nivea, Avon oraz Dr Irena Eris, a także Vichy, Oceanic, Soraya i Ziaja. W czołowej dwudziestce pojawiło się siedem marek polskich, w tym - oprócz wcześniej wymienionych - Eveline, Bielenda, Dax oraz Farmona.

Jednak publikacje na temat marek polskich stanowiły niewiele ponad jedną czwartą ogółu informacji i reklam prezentujących kosmetyki (27%). Proporcja te była bardzo różna w poszczególnych czasopismach kolorowych. W popularnych tygodnikach - np. Bella Relaks, Życie na Gorąco czy Takie Jest Życie - publikacje na temat marek polskich producentów stanowiły ponad 50%. Na drugim biegunie są ekskluzywne miesięczniki - takie jak Elle, InStyle, Cosmopolitan czy Uroda, w których na marki zagraniczne przypada nawet ponad 90% publikacji.

Reklamy stanowiły 11% ogółu publikacji prezentujących kosmetyki. Liderem pod względem liczby opublikowanych reklam okazała się marka Vichy (300), wyprzedzając Dove, Avon i Niveę oraz Dr Eris. Produkty 64% firm pokazywane były wyłącznie w formie informacji PR, bez żadnej reklamy w minionym roku. Ogółem w 2008 roku w analizowanych mediach opublikowano 37883 reklamy i informacje PR dotyczące produktów kosmetycznych, a pokazano w nich łącznie 645 marek.

Raport Kosmetyki w Mediach 2008 zawiera nie tylko pełną listę marek kosmetycznych obecnych na łamach mediów kolorowych w Polsce, ale także prezentuje bardzo szczegółowe statystyki dotyczące: kategorii kosmetyków, typów czasopism, jak również poszczególnych producentów. Jest to użyteczne narzędzie do analizy własnych działań marketingowych, oceny aktywności marek konkurencyjnych, jak również do planowania kampanii medialnych. Więcej informacji: www.kamodus.pl.

O KaMODUS

Jesteśmy autorami i organizatorami skutecznych strategii oraz kampanii promocyjnych, które są odpowiedzią na indywidualne potrzeby naszych klientów.

Nasze atuty to wieloletnie doświadczenie w biznesie PR i mediach, wiedza i kompetencje, umiejętność kreowania nowych rozwiązań oraz dorobek w postaci zrealizowanych z sukcesem działań.

Nasze hasło promocyjne : Zyskuj z każdym słowem!



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KaMODUS www.kamodus.pl
http://www.kamodus.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »