Firma » Reklama

Reklama w internecie – zrób to dyskretnie

Reklama w internecie – zrób to dyskretnie
Zobacz więcej zdjęć »
Natrętne bannery reklamowe, pop-upy wyskakujące na popularnych portalach i stronach odwiedzanych przez internautów są często nieskuteczne głównie dlatego, że są postrzegane jako agresywny atak reklamowy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 
Większość osób korzystających z internetu nie lubi tego typu reklam i stara się je na wszelkie możliwe sposoby blokować.

Jak w takim razie reklamować się skutecznie?

Skuteczna reklama jest dyskretna, nie bez powodu za jedną z najbardziej popularnych metod marketingowych uznaje się marketing wirusowy. Dyskretny marketing dostępny jest również w internecie, a jedną z najlepszych form reklamy jest dobra pozycja w wyszukiwarkach. Internauci poszukujący informacji trafiają wtedy, zupełnie intuicyjnie, na strony z pierwszych wyników wyszukiwania.

Poprawieniu pozycji służą odnośniki publikowane w sieci, na przykład na dedykowanych stronach publikujących tzw. artykuły do przedruku, których głównym celem jest właśnie marketing internetowy. Odnośniki umieszczane w artykułach tematycznych, są to tzw. artykuły presell, postrzegane są przez wyszukiwarki jako system poleceń dla strony i im więcej takich odnośników, tym wyżej strona plasuje się w wynikach wyszukiwania.

Ale czy wysoka pozycja to wszystko?

Nie. Ważna jest też zawartość strony, bo cóż z tego, że klient zajrzy do serwisu, jeśli natychmiast ucieknie bo nie znajduje tam niczego dla siebie?

Treść, oprócz konkretnej zawartości merytorycznej, powinna być też specyficznym wabikiem. I będzie, jeśli zostanie podana w sposób, który sprawi, że internauta nam nie ucieknie.
 
Jak to zrobić? Zainwestować w dobre teksty. Można je przygotować samemu korzystając z ogólnodostępnych poradników. Pisanie tekstów nie jest trudne, wymaga jedynie zaangażowania, odrobiny czasu i niejakiej sprawności w posługiwaniu się słowem. Teksty można przygotować samemu lub zlecić ich napisanie copywriterowi. Musimy jedynie pamiętać, że tekst jest głównym nośnikiem informacji w sieci i to jakość tekstu decyduje o wizerunku strony.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

e-pisanieprac.com
http://e-pisanieprac.com

Komentarze (1)

  • avatar
    ~Janusz Kamiński 2015-06-15 12:02:39

    Bardzo popularna forma teraz, to artykuły konkursowe. Ostatni wiedziałem taki akcji od TemplateMonster Polska - http://www.templatemonster.com/pl/.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »