Firma » Biznes
Rekordowe wyniki spółki gram.pl
Wynik ten jest lepszy o ponad 150% od wypracowanego w 2009 i jest także najlepszym wynikiem w dotychczasowej historii spółki. Ponadto, w ramach przyjętej strategii spółka dynamicznie rozbudowuje swą strukturę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
W ciągu roku podwoiła się liczba użytkowników portalu gram.pl. Społeczność tą buduje obecnie ponad 1,7 miliona osób. Dodatkowo, o 100 tysięcy zwiększyła się liczba użytkowników sklepu gram.pl. Po roku działań liczba zarejestrowanych w bazie klientów wzrosła do 222 tysięcy. Aby sprostać rosnącym wymaganiom konsumentów spółka powiększyła w tym czasie swą bazę punktów odbioru osobistego z 20 do 134.
Rok 2010 był okresem bardzo wytężonej pracy. Wszystko zaczęło się od gruntownych analiz. Uznaliśmy, że dzięki ACTION naszą znaczącą przewagą konkurencyjną jest doskonałe zaplecze logistyczne. Trzeba pamiętać, że spółka posiada jedno z najbardziej nowoczesnych centrów w Europie. W oparciu o profesjonalną logistykę postanowiliśmy zbudować markę stawiając na relacje zarówno z Kontrahentami, jak i Klientami. Dzięki naszym partnerom bierzemy udział w wyjątkowych wydarzeniach, jak choćby wyłączność na sprzedaż w Polsce kolekcjonerskiej wersji gry Wiedźmin 2 – mówi Wiktor Cegła, Dyrektor Zarządzający portalu społecznościowego oraz sklepu gram.pl.
Spółka gram.pl zajęła w 2010 roku drugie miejsce w kategorii „Świat komputerów i gier” będącej częścią rankingu najbardziej zaufanych sklepów internetowych. Sondaż opinii konsumentów został przygotowanego przez Ceneo oraz portal finansowy Bankier.pl., a jego wynik opublikowany w raporcie „Zaufanie jako podstawa w e-commerce”.
Mamy w ofercie bardzo szeroką gamę produktów po naprawdę atrakcyjnych cenach. By przekonać do niej klientów rozbudowaliśmy bazę punktów odbioru osobistego, postawiliśmy na jakość obsługi i terminowość dostaw oraz zaoferowaliśmy mnóstwo atrakcji dostępnych wyłącznie u nas. To zaprocentowało i przełożyło się na relacje i zaufanie klientów. Wymiernym aspektem prowadzenia takiej polityki są rekordowe wyniki spółki – dodaje Wiktor Cegła.
Gram.pl to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych o grach komputerowych oraz szeroko pojętej rozrywce dla graczy w Polsce. Gram.pl to także sklep internetowy z szerokim asortymentem gier, akcesoriów komputerowych i konsol. Gram.pl, jako jedyny posiada 100 punktów odbiorów osobistych, które umożliwiają graczom szybki dostęp do zakupionych przez nich produktów. Portal organizuje wiele konkursów dla internautów, publikuje prestiżową listę TOP 10, czyli ranking najlepiej sprzedających się gier.
Komentarze (0)