Firma » Biznes
Reserved świętuje sukces w Londynie
Zobacz więcej zdjęć » |
Założona w Gdańsku w 1991 roku spółka LPP w ciągu kilkunastu lat z niewielkiej lokalnej firmy, trudniącej się importem ubrań z Azji, przekształciła się w najszybciej rozwijające się przedsiębiorstwo odzieżowe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 1998 roku klienci mogli odwiedzić w Polsce pierwsze salony Reserved, a kilka lat później marka znalazła się już w takich krajach jak Litwa, Łotwa, Słowacja, Ukraina, Węgry, Estonia, Czechy i Rosja.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obecnie salony Reserved znajdują się w 23 krajach m.in. w Berlinie, w Tel Awiwie, Egipcie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze, Kuwejcie, Bośni i Hercegowinie, Finlandii, a od jesieni 2017 roku zakupy w popularnej sieciówce mogą zrobić również Brytyjczycy. Spółka LPP zarządza również takimi markami jak Cropp, House, Mohito i Sinsay.
W Londynie salon Reserved zlokalizowany jest na 3 tys. mkw. przy Oxford Street, zaliczanej do najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata, przez którą rocznie przechodzi 120 mln osób. Od chwili otwarcia w 2017 roku do końca września tego roku marka Reserved wypracowała ponad 10 mln funtów przychodu. Poza sklepem stacjonarnym producenci uruchomili również w Wielkiej Brytanii sprzedaż online.
- Bardzo cieszy fakt, że sklep oparty na koncepcie, który możemy znaleźć w każdym większym mieście w Polsce, odnosi sukces w centrum Londynu, na Oxford Street, a więc w miejscu prestiżowym, a zarazem symbolicznym dla handlu. Zauważmy też, że Londyn to w tym momencie najważniejsze miasto na mapie finansowej świata, co ma przełożenie na niezwykle wysokie stawki czynszów. Zatem prestiż jest też kosztowny - zwraca uwagę Piotr Wroczek, Project Director z Workshop.re. - Sukces LPP to dowód na duży potencjał polskich firm z branży retail oraz potwierdzenie, że jeżeli działa się ambitnie i z wizją to globalny sukces jest możliwy - podsumowuje.
Nadesłał:
primetimeprpl
|
Komentarze (8)
Powodzenia dalej. Na pewno polska marka może osiągnąć popularność na świecie zagranicznych sieciówek. Dla mnie to ta sama półka.
Polska siecówka też potrafi odnosić sukcesy w największych miastach Europy. Ekstra!
Na tak konkurencyjnym rynku przebić się w ciągu roku to duża sztuka, zwłaszcza że Reserved jest w trakcie budowania swojej popularności. Gratulacje.
Londyn to taki must have jak chce się być rozpoznawalnym w Europie. Cieszy, że był to udany rok. Zakończony współpracą z brytyjskim Vogue, a nie jest to byle jakie wyróżnienie, ponieważ jest to chyba pierwsza współpraca brytyjskiej części magazyny, który jakby nie patrzeć jest pewną ikoną w branży odzieżowej. Duże wyróżnienie dla polskiej marki.
Osiągnąć sukces w Londynie wcale nie jest łatwo, dobra robota.
To za jakiś czas Reserved będzie w calej Europie, skoro nawet w Londynie daje radę.
Nic dziwnego. Wejście było mocne, dobra promocja, szybko uzyskali rozgłos, a ubrania same w sobie nie są gorsze od konkurencji.
23 kraje to naprawdę sporo, brakuje mi salonów Reserved w takim Paryżu czy Mediolanie, ale wszystko przed nimi.