Gospodarka » Żywność

RESTAURACJE SPHINX GŁÓWNYM PARTNEREM PROGRAMU LIPTON ICE TEA PERFECT SERVE

RESTAURACJE SPHINX GŁÓWNYM PARTNEREM PROGRAMU LIPTON ICE TEA PERFECT SERVE
Zobacz więcej zdjęć »
Perfekcyjnie podana Lipton Ice Tea częścią letniej oferty menu w restauracjach Sphinx

Warszawa, 21 lipca 2014 r. - W maju br. marka Lipton Ice Tea wprowadziła kompleksowy program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500 wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa. Głównym partnerem programu w rynku zorganizowanej HoReCa została sieć znanych restauracji Sphinx, która do swojej letniej oferty „Nowości z przyjemnym orzeźwieniem" wprowadziła perfekcyjnie podaną Lipton Ice Tea.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Program Lipton Ice Tea Perfect Serve, którego istotą jest budowanie przyzwyczajeń konsumentów do łączenia Lipton Ice Tea z posiłkami, doskonale wpisuje się w letnie menu restauracji Sphinx. Schłodzona Lipton Ice Tea o smaku herbaty Lipton i soczystych owoców, perfekcyjnie podana w specjalnych szklankach prezentuje się wyjątkowo apetycznie i doskonale orzeźwia w letnie dni.

Dodatkowo, unikalny smak Lipton Ice Tea doskonale komponuje się z daniami z nowej, letniej oferty restauracji Sphinx, co pozwala podkreślić ich smak i aromat.

 „Orzeźwiająca Lipton Ice Tea doskonale komponuje się z nową, letnią ofertą dań w restauracjach Sphinx. Cieszymy się, że program Lipton Ice Tea Perfect Serve dynamicznie się rozwija, i że zyskał kluczowego gracza na rynku zorganizowanej HoReCa, jakim jest Sphinx. Dzięki tak cennej współpracy program Perfect Serve zyskuje jeszcze większą skalę oraz widoczność, a klienci mogą cieszyć się orzeźwiającym smakiem Lipton Ice Tea podczas letnich posiłków" - powiedziała Katarzyna Waszkiewicz, Assistant Brand Manager Lipton Ice Tea.

Informacje o programie Lipton Ice Tea Perfect Serve

Celem programu Lipton Ice Tea Perfect Serve jest budowanie przyzwyczajeń konsumenckich w lokalnym rynku HoReCa oraz w restauracjach Sphinx, związanych z konsumpcją Lipton Ice Tea podczas posiłku. Od połowy maja br. dla obsługi lokali, które przystąpiły do Programu, są organizowane szkolenia prowadzone przez ambasadorów Lipton Ice Tea, podczas których można zapoznać się z wytycznymi „Perfect Serve" oraz wskazówkami dotyczącymi sprzedaży. Dodatkowo partnerzy programu są wspierani przydatnymi materiałami, takimi jak podkładki, szklanki oraz mieszadełka Lipton Ice Tea. Oprócz tego otrzymują materiały POS (Point of Sale), takie jak plakaty, standy na stoliki, notesy dla kelnerów czy wkładki do kart menu, które komunikują klientom zalety Lipton Ice Tea oraz przedstawiały perfekcyjny sposób podawania napoju.

Program „Perfect Serve" jest wspierany wieloma aktywnościami skierowanymi do konsumentów na profilu Lipton Ice Tea na Facebooku. Dodatkowo od lipca trwa konkurs dla lokali biorących udział w Programie Perfect Serve - „Golden Standard". Od lipca do sierpnia br. lokale uczestniczące w Programie Perfect Serve odwiedzi tajemniczy klient, który oceni trzy kluczowe kwestie związane z programem. Właściciele najlepszych lokali otrzymają atrakcyjne nagrody.

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose", co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose", PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Kontakt dla mediów:
Łukasz Prosiński
Brand Manager Lipton Ice Tea
Pepsi Cola General Bottlers
e-mail: lukasz.prosinski@pepsico.com

Katarzyna Waszkiewicz
Assistant Brand Manager Lipton Ice Tea
Pepsi Cola General Bottlers
Tel. +48 663 630 170
e-mail: katarzyna.waszkiewicz@pepsico.com

Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants

tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »