Technologie » Internet
Rola katalogów w pozycjonowaniu
Zobacz więcej zdjęć » |
Google jeszcze kilka lat temu nie zwracało uwagi na dywersyfikację linków, unikalność tekstów też miała gigantycznie mniejszą rolę przez co nie każdy artykuł musiał być inny. Linki z katalogów były bardzo mocne, wystarczyło mieć tylko bazę katalogów by wypozycjonować witrynę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na początku najpopularniejszymi skryptami były qlweby, później kolejno wchodziły kolejne skrypty takie jak freeglobes czy otwarty mini. Wraz z powolnym upadaniem sił katalogów powstawały nowe coraz to lepsze i nowocześniejsze skrypty, które były zrobione pod kątem wyszukiwarek internetowych. Prawdziwym rarytasem okazał się SEOKATALOG, którego budowa pozwalała na bardzo szybką indeksację wpisów, przyjazne URLE, tagi, dynamiczne title, możliwość dodawania zdjęć czy danych firmowych oraz wiele innych atrybutów spowodowała, że skrypt ten zrobił prawdziwą rewolucję w pozycjonowaniu.
Rok 2014 ale i 2013 przyniósł prawdziwą rewolucję, google zminimalizowało rolę katalogów do minimum. Aby ówcześnie wypozycjonować stronę nawet na łatwe i średnie frazy musimy zmienić właściwie wszystkie w naszej pracy. Stare metody są kompletnie nieskuteczne. Katalogi, które mają jakąkolwiek moc została niewielka grupa, której listy są dość mocno pilnowane przez pozycjonerów.
Komentarze (0)