Firma » Biznes
Royal Robbins w Polsce. Pierwszy brand corner marki otwarty
Zobacz więcej zdjęć » |
120 m2, nowo powstałego piętra w sklepie Hunt Fish, przeznaczonego na brand corner, utrzymano w minimalistycznym stylu, z drewnianymi meblami, które dodają miejscu uroku, podkreślając bliskie związki marki z naturą. Royal Robbins kieruje się bowiem zasadami zrównoważonego rozwoju zarówno w procesie produkcji odzieży, jak i przy zastosowaniu ekologicznych materiałów. Ubrania marki Royal Robbins to nie tylko praktyczne i bardzo funkcjonalnie zaprojektowana odzież, ale także znak jakości ze szczególnym naciskiem na dbałość o środowisko naturalne. W ofercie nowo otwartego sklepu znajdziemy również inne popularne marki, które w swoim portfolio posiadają odzież podróżniczo-outdoorową.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Mamy nadzieję, że to początek podboju polskiego rynku przez markę Royal Robbins. Cieszę się bardzo, że możemy przyczynić się do zwiększenia popularności produktów właśnie tej marki, która w swej kolekcji posiada zarówno typowo outdoorową odzież, ale przede wszystkim wykorzystuje wszelkie dobrodziejstwa technologiczne i funkcjonalne także w kolekcji lifestylowo-casualowej skierowanej dla kobiet ceniących sobie sportowy komfort i styl. To ubrania, od których łatwo można się uzależnić” – mówi Dorota Grzechowiak, przedstawiciel marki w Fenix Outdoor.
Royal Robbins jakość i styl
Marka powstała w Dolinie Yosemite przeszło 50 lat temu, jako odpowiedź na pytania dot. produkcji odzieży outdoorowej z minimalnym lub znikomym wpływem na środowisko. Założyciele Royal i Liz Robbins jako prekursorzy czystej wspinaczki zbudowali firmę opartą na szacunku do natury, nieustanie tworząc rozwiązania zgodne ze zrównoważonym rozwojem. W 2018 roku Royal Robbins dołączył do Fenix Outdoor, stając się tym samym częścią międzynarodowej grupy skupiającej się na produktach wspierających aktywność na świeżym powietrzu.
Komentarze (0)