Firma » Reklama
Rusza nowa agencja interaktywna Think Kong
Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations (www.onboard.pl) i agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl). Plan rozwoju firmy zakłada realizację kampanii dla klientów zewnętrznych oraz wsparcie projektów realizowanych przez pozostałe spółki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rozwojem Think Kong pokieruje Norbert Kilen, który wcześniej, przez 6 lat pełnił funkcję dyrektora strategicznego On Board PR. Norbert to współautor sukcesów kampanii dla największych firm, autor wielu publikacji, wykładowca związany m.in. z London School of Public Relations, autor wielu inicjatyw z obszaru marketingu. Wcześniej, przez kilka lat współtworzył agencję zajmującą się m.in. rozrywką elektroniczną, produkcją oprogramowania edutainment, gier komputerowych, multimediów. Był też współtwórcą wielu serwisów, w tym pomysłodawcą jednej z pierwszych społeczności osób związanych z fotografią (35mm.pl). Karierę zawodową rozpoczynał w latach 1996-2000 pracując w polskim oddziale wydawnictwa IDG i zajmując się tematyką Internetu i multimediów.
W skład zespołu Think Kong wchodzą też m.in. Ula Komorek (Art) oraz Sławomir Ossowski (Technology). Ula jest absolwentką Warszawskiej ASP. Była też stypendystką Ministerstwa Kultury i Sztuki oraz Fundación Bilbao Arte. Uczestniczka wielu zagranicznych warsztatów z obszaru nowych technologii, architektury i sztuki. Wcześniej pracowała w Dziale Nowych Mediów TVN, gdzie była odpowiedzialna za design serwisów internetowych sieci.
Sławek jest deweloperem z 18-letnim doświadczeniem zawodowym i znajomością kilkunastu języków programowania. Od 7 lat jest jednym z liderów największej społeczności technologii flash: flashzone.pl gdzie chętnie dzieli się wiedzą z innymi. Studiując na kierunkach Automatyki i Informatyki Stosowanej oraz Inżynierii oprogramowania Politechniki Warszawskiej był wyróżniony stypendium naukowym. Ma także ogromne doświadczenie na rynku gier online mając na swoim koncie ponad 100 opublikowanych produkcji wśród których są też gry wieloosobowe i społecznościowe. Sławek jest członkiem Mensy Polskiej.
„Stawiamy sobie jasno zdefiniowane cele. W ciągu kilku lat chcemy znaleźć się wśród najlepszych polskich firm zajmujących się marketingiem online” - mówi Norbert Kilen z Think Kong – „Jestem przekonany, że jesteśmy w stanie wesprzeć naszych klientów oferując im unikalne rozwiązania”.
Komentarze (0)