Firma » Reklama
Ryby za 9 zł w Muzeum Śląskim?
Zobacz więcej zdjęć » |
Po chwili dostrzegamy, że „Ryby" to fragment obrazu Tadeusza Pruszkowskiego, a cena to bilet wstępu na galerię. Billboardy promują także projekt nowej siedziby Muzeum Śląskiego, której ukończenie planuje się na rok 2012.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Głównym celem nowej kampanii wizerunkowej Muzeum Śląskiego jest poinformowanie opinii publicznej o dwóch stałych wystawach malarstwa polskiego: z lat 1800 - 1945 oraz po 1945 roku i zarazem budowanie świadomości o wybitnych zasobach kulturowych muzeum. Miasta akcji wybrano nieprzypadkowo - poza Katowicami zdecydowano się na inne metropolie gromadzące sztukę polską XIX i XX wieku. Jak pisze dyrektor Muzeum Śląskiego Leszek Jodliński: „Zorganizowanie kampanii także poza terenami województwa śląskiego, w ośrodkach posiadających zasoby komplementarne do śląskich, da nam okazję zwrócenia się zarówno do szerokiej publiczności uprawiającej turystykę kulturową, jak również do węższego grona odbiorców: krytyków sztuki, osób zainteresowanych historią malarstwa polskiego XIX i XX wieku. Bez wątpienia wybitny charakter tej kolekcji (obrazy z Galerii Malarstwa Polskiego 1800-1945 są przedmiotem nieustannych wypożyczeń), reprezentatywnej dla sztuki polskiej, powinien być skojarzony z bardziej widoczną niż do tej pory promocją tego zasobu".
A promować jest co. We wrześniu br., po prawie 5-miesiecznych pracach, udostępniono w nowej aranżacji „Galerię Malarstwa Polskiego 1800-1945". W nowoczesnej odsłonie możemy podziwiać prace największych mistrzów pędzla: Jana Matejki, Jacka Malczewskiego, Józefa Chełmońskiego, Aleksandra i Maksymiliana Gierymskich i wielu innych. Drugą z wystaw „Galerię Malarstwa Polskiego po 1945 roku" otwarto w marcu br. i od razu spotkała się ona z ciepłym przyjęciem tak zwiedzających jak i krytyków. Znajdziemy w niej dzieła najbardziej znanych twórców tego okresu, takich jak Zdzisław Beksiński, Tadeusz Kantor, Jerzy Nowosielski, Władysław Hasior czy Jerzy Duda-Gracz.
Billboardy promują również projekt Nowego Muzeum Śląskiego, które już w 2012 pojawi się w centrum miasta, na poprzemysłowym terenie dawnej kopalni „Katowice", stając się jedną z wizytówek Górnego Śląska.
Kampanię billboardową uzupełniono kilkudziesięcioma ramkami reklamowymi w warszawskim metrze. Tutaj z pasażerami podróżują postacie z obrazów Jacka Malczewskiego, Jerzego Nowosielskiego i Zdzisława Beksińskiego. Akcja przygotowana z AMS potrwa do 31 października br.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)