Firma » Reklama

SABRE dla On Board PR i NSZZ Solidarność

SABRE dla On Board PR i NSZZ Solidarność
Zobacz więcej zdjęć »
SABRE Award 2008 dla polskiego projektu PR - kampanii On Board PR i NSZZ Solidarność. „Kampania na rzecz pracowników ochrony” zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie SABRE Awards 2008 jako najlepsza kampania Public Affairs.

Statuetka SABRE Award 2008 została przyznana kampanii realizowanej przez On Board PR w 2008 roku dla NSZZ Solidarność. Jury międzynarodowego konkursu nagrodziło „Kampanię na rzecz pracowników ochrony” w kategorii Public Affairs. Wręczenie nagród w europejskiej edycji konkursu odbyło się podczas gali w Sztokholmie. Nagroda przyznawana przez The Holmes Report jest jednym z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży public relations.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nagrodzony projekt był realizowany dla NSZZ Solidarność. Celem kampanii była poprawa warunków pracy w branży ochrony, edukacja pracowników tego sektora oraz przekonanie pracodawców o konieczności polepszenia warunków pracy ochroniarzy. Prowadzone działania wsparły Solidarność w osiągnięciu strategicznych celów; podpisano porozumienia z sześcioma największymi firmami ochrony i zainicjowano proces przygotowania zmian regulacji prawnych istotnych dla sektora.
 
SABRE Award 2008 to kolejna nagroda dla projektu realizowanego przez On Board PR dla NSZZ Solidarność. Projekt już wcześniej został nagrodzony – otrzymał honorową nagrodę Magellan Awards 2008 w konkursie organizowanym przez League of American Communications Professionals oraz srebrną statuetkę Mercury Excellence Award 2008/2009 w kategorii Public Affairs, w konkursie organizowanym przez amerykańską organizację MerComm.

SABRE Awards to jedna z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży public relations. Organizatorem konkursu jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Nagrody przyznawane są za programy public relations w wielu kategoriach tematycznych oraz dla najlepszych kampanii z poszczególnych regionów świata. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji.

On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »