Firma » Reklama
San Markos dla marki Siemens
Zobacz więcej zdjęć » |
Agencja San Markos będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii oraz wdrożenie działań promocyjnych nowej kampanii reklamowej dla pralek Siemens varioExpert.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach kampanii zaplanowano również działania public relations, za realizację których odpowiedzialna będzie firma On Board PR (www.onboard.pl). Za komunikację on-line związaną z kampanią będzie odpowiadać agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl)
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. (www.bsh-group.pl) to firma zajmująca obecnie pozycję nr 1 na polskim rynku dużego AGD, powstała w Warszawie w 1993 roku. Jest polską spółką-córką światowego koncernu BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH z siedzibą w Monachium, osiągającego roczne obroty w wysokości 8,76 mld EUR (2008), co daje mu jedną z najsilniejszych pozycji na światowym rynku AGD. Koncern BSH GmbH został utworzony w 1967 roku, jako joint venture pomiędzy Robert Bosch GmbH (Stuttgart) a Siemens AG (Monchium). Koncern posiada dziś na świecie 42 fabryki, 70 oddziałów handlowych w 40 krajach i zatrudnia ponad 40.000 pracowników.
SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI (www.sanmarkos.pl) zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Projekty realizowane przez agencję zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (Golden Drum, Epica Award, Złote Orły, Złote Spinacze, Spotlight Award, Stevie Inetrantional Business Award). Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.
Komentarze (0)