Firma » Reklama
SATURN przedłuża współpracę z Ogilvy & Mather
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Początek kampanii przewidywany jest na jesień br.
Założeniem przetargu było wyłonienie agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii komunikacji marki SATURN oraz jej stałą obsługą reklamową. Do udziału w pierwszym etapie zaproszono cztery agencje. Po dogrywce Media-Saturn zdecydował się przedłużyć umowę z dotychczasowym partnerem – Ogilvy & Mather.
O wygranej zdecydowały oryginalny i wyróżniający się na tle innych koncept kreatywny, a także ciekawe pomysły na wykorzystanie różnych kanałów w budowaniu wizerunku marki. - powiedział Sławomir Uherek, Dyrektor Zarządzający siecią SATURN – Mam nadzieję, ze dalsza współpraca przełoży się na rosnącą rozpoznawalność marki w Polsce.
Współpraca ze zwycięską agencją ma charakter długoterminowy. Ogilvy & Mather będzie odpowiedzialna już za realizację najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej głównie w zakresie koncepcji na marketingowy przekaz telewizyjny i radiowy.
SATURN to ceniona marka sklepów z elektroniką użytkową, należąca do holdingu Media-Saturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie SATURN dysponuje ponad 230 marketami w 12 krajach, z czego w Polsce zlokalizowanych są 22 oraz pierwszy sklep z technologiami mobilnymi Saturn Connect. Markety SATURN oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy i muzykę. Sieć oferuje również marki własne: ok., KOENIC ISY i PEAQ.
www.saturn.pl
facebook.com/SaturnPolska
youtube.com/user/saturnpolskacom
Saturn
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
Komentarze (0)