Zdrowie » Dziecko
Serwis marki Bebiko w nowej odsłonie
Nowy BebiKlub.pl to odpowiedź na potrzeby rodziców, którzy chcą otrzymywać informacje i wsparcie dopasowane do etapu rozwoju ich dziecka – od ciąży do 3. roku życia. W ankiecie konkursowej mamy wybrały najważniejsze ich zdaniem zmiany, które niesie za sobą ciąża i macierzyństwo. Ich odpowiedzi stały się podstawą do stworzenia nowego serwisu oraz punktem wyjścia do zebrania cennych porad i treści konsultowanych przez specjalistów. W ten sposób powstał pierwszy w Polsce serwis w pełni oparty na doświadczeniach mam i odnoszący się do zmian, jakie przynosi macierzyństwo.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Potrzeby rodziców zmieniają się w szybkim tempie, dlatego chcemy udostępniać coraz doskonalsze narzędzia, które ułatwią im codzienną opiekę nad dzieckiem, podpowiedzą jak żywić malucha i pozwolą uzyskać odpowiedź na nurtujące pytania. Nowy BebiKlub.pl łączy w sobie zarówno wiedzę specjalistów, jak i doświadczenie mam. Dzięki temu serwis jest rzetelnym źródłem informacji, a ponadto angażuje konsumentów w ciągłe poszerzanie jego zawartości” – powiedział Jacek Goryszewski, młodszy kierownik ds. nowych mediów, NUTRICIA Polska.
Serwis nieodpłatnie udostępnia ciekawe poradniki dotyczące żywienia oraz rozwoju małych dzieci i artykuły konsultowane przez specjalistów z różnych dziedzin – pediatrę, psychologa, położną, ginekologa i dietetyka. Do dyspozycji rodziców są też wyspecjalizowani w żywieniu małych dzieci doradcy BebiKlub, którzy podpowiedzą m.in. jak rozszerzać dietę malucha, jak radzić sobie z kolką lub jak dopasować jadłospis do wieku dziecka. Serwis dopasowuje się do profilu zalogowanego użytkownika, który otrzymuje informacje odpowiednie do wieku i etapu rozwoju dziecka. Mamy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i publikować porady na różne tematy związane z ciążą i macierzyństwem, mogą też przeglądać i zbierać porady innych użytkowników. W cyklicznych konkursach na stronie do wygrania będą atrakcyjne nagrody, a niebawem ruszą też regularne czaty ze specjalistami.
Za zaprojektowanie nowego serwisu i jego wdrożenie odpowiedzialna jest agencja Ars Thanea. Wsparcie w social media zapewniła agencja VML Polska, za działania PR odpowiada agencja Alert Media Communiations. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja mediowa K2 Media.
Komentarze (0)