Zdrowie » Ciało
Skarby Indonezji w Polsce
Zobacz więcej zdjęć » |
Na pewno wielu z nas wie, że medycyna ludowa ma dużo bogatszą tradycję niż medycyna konwencjonalna. Kto z nas nie pamięta, że kiedy mieliśmy kaszel, babcia notorycznie podsuwała nam do ust mieszaninę mleka, czosnku i miodu? No właśnie, a czy zastanawialiśmy się kiedykolwiek, jakie naturalne metody były i są stosowane w innych odległych krajach - na przykład w Indonezji?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Warto wiedzieć, że firma Cowik (dystrybutor preparatów właśnie z Indonezji) podpisała na początku lipca br. umowę z warszawską agencją IMR advertising by PR i powierzyła jej obsługę dwóch leków roślinnych: Prolipidu (obniża stężenie cholesterolu całkowitego i frakcji LDL we krwi) oraz Reumpapai (pomaga w leczeniu bólów stawowych, mięśniowych, nerwobólów i dolegliwości stawowych). Agencja ma już w swoim portfolio suplement diety Migren (jego dystrybutorem jest również firma Cowik), który uśmierza bóle migrenowe i ogranicza ich występowanie.
Do zadań IMR advertising by PR będzie należało zorganizowanie wspólnego eventu dla preparatów Prolipid i Reumpapai na początku października. Impreza będzie miała iście indonezyjski charakter i posmak, a swoją obecnością zaszczyci nas ambasador Indonezji JE Hazairin Pohan. Do współpracy przy evencie zaprosiliśmy m.in.: Muzeum Azji i Pacyfiku posiadające w swoich zbiorach ponad 7 tysięcy artefaktów z Indonezji; pierwsze w Europie Centrum Kultury Indonezyjskiej, które zostanie otwarte na jesieni br. w Warszawie; koło naukowe „Dialog Między Cywilizacjami" działające przy Uniwersytecie Warszawskim oraz dwie placówki, które mają swoje siedziby na Jawie - Instytut Sztuki Indonezyjskiej w Jogjy i Instytut Sztuki Indonezyjskiej w Surakarcie.
Ponadto agencja zajmie się tym, co zawsze wychodzi jej świetnie, czyli kontaktami z mediami, przygotowywaniem materiałów prasowych (pełnych ciekawostek o Indonezji) oraz dbaniem o jak najlepszy wizerunek firmy Cowik.
Komentarze (0)