Firma » Biura
Skuteczne zarządzanie salonem fryzjerskim
Zobacz więcej zdjęć » |
Najważniejsze jest poczucie estetycznego smaku i dobre oko, które będzie potrafiło dobrać odpowiednią fryzurę do twarzy i urody danej osoby, tak by wydobyć jej naturalne piękno i podkreślić zalety aparycji. Fryzura jest bowiem tym elementem urody, który wpływa na cały wygląd. Zmiana koloru, długości włosów potrafi odmienić osobę nie do poznania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dlatego więc idąc do fryzjera, zawierzamy mu i oddajemy się całkiem w jego ręce. Fryzjerstwo to rodzaj rzemieślnictwa, fach, który „ma się w rękach” i nic nie jest w stanie odebrać tych umiejętności. Dlatego fryzjer jest zazwyczaj sam swoim własnym szefem, a co za tym idzie musi pełnić wiele ról. W pracy z klientami (najczęściej klientkami) fryzjer musi być nie tylko profesjonalistą, ale również psychologiem i dobrym słuchaczem i rozmówcą. Współczesne zakłady fryzjerskie nie przypominają już tych sprzed lat. Rozrastają się i działają bardzo prężnie rozszerzając zakres usług.
Dlatego też, by potrzebna jest odpowiednia organizacja pracy i koordynacja działań. Fryzjer posiadający własny salon musi być więc również przedsiębiorcom i biznesmenem. Szczególnie jeżeli ma wzięcie wśród klientów. Coraz częściej zakłady fryzjerskie i salony kosmetyczne wspierają swoją działalność specjalnym oprogramowaniem jakim jest program do obsługi zakładu fryzjerskiego. Takie oprogramowanie dla gabinetu pozwala na spokojną pracę bez konieczności ciągłego kontrolowania rezerwacji i zajmowania się sprawami organizacyjnymi.
Internetowa rezerwacja wizyt jest wygodna nie tylko dla samych właścicieli i pracowników salonów, ale również dla klientów, którzy mogą swobodnie wybierać odpowiadające im terminy.
Nadesłał:
JoannaK
|
Komentarze (2)
Wydaje mi się, że www.mlsalon.pl z Krakowa skutecznie zarządza swoim salonem;) Ja przynajmniej jeszcze się nie zawiodłam, zawsze wszystko jest dopięte na ostatni guzik i nie ma żadnych problemów podczas wizyty.
Dla klientów jest to niezwykle wygodne, możemy dodać, że ok 80% klientów którzy raz zarezerwowali wizytę u fryzjera online, dokonało takiej rezerwacji ponownie. Dodatkowo ostatnio analizowaliśmy w jakich godzinach są rezerwowane terminy 43% wizyt jest dokonywanych poza godzinami pracy salonów fryzjerskich. Dane na podstawie użytkowników platformy Morten.pl. Możesz tez bezpłatnie wypróbować nasz system w swoim salonie, wystarczy się zarejestrować na www.morten.pl/Partner/Registration/