Kultura » Kultura
Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii Kality
Prezentacja premierowej kolekcji jesień-zima 2018/19 odbyła się 24 września w warszawskiej galerii Art&Passion. Wydarzenie zgromadziło śmietankę polskiego show biznesu, mediów i blogosfery modowej. Każdy z 200 VIP-ów otrzymał zestaw upominkowy ze Śliwką Nałęczowską.
Logo marki było szeroko eksponowane na materiałach promujących wydarzenie, zaproszeniu oraz w social mediach. Śliwka Nałęczowska była obecna również wśród przestrzeni sponsorskiej, otrzymała własny designerski „kącik śliwkowy”. Dla gości przygotowano także misy z pralinami do degustacji.
Marka zaistniała w gronie liderów branży modowej, w prestiżowym otoczeniu i w warunkach sprzyjających budowaniu pozytywnego, elitarnego wizerunku. Dla Śliwki Nałęczowskiej był to już kolejny epizod modowy. W lutym marka zaangażowała się w pokaz kolekcji Secret Garden Lidii Kality, by później rozwinąć skrzydła i zorganizować konkurs dla pasjonatów mody i designu, Design by Śliwka Nałęczowska.
Nadesłał:
KMC
|
Gwiazdor 'Gry o Tron' w serialu 'Secrets'. O uzależnieniach i walce z demonami przeszłości
Trwa emisja akcji BNXT – fintech z Krakowa w centrum uwagi ekspertów rynku
Glow up dla Ciebie, upgrade dla pupila – MOVA wyprzedza Black Friday
Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
Komentarze (0)