Rozrywka i wypoczynek » Sport

Słodki smak zwycięstwa i nagrody dla najlepszych w Shoot Out

Słodki smak zwycięstwa i nagrody dla najlepszych w Shoot Out
Zobacz więcej zdjęć »
Już w najbliższą sobotę, 1 września w Warszawie odbędzie się trzecia edycja turnieju koszykówki ulicznej SHOOT OUT oraz rywalizacja na najbardziej efektowne rzuty i wsady do kosza 7Days Challenge

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

 

Zawody zostaną rozegrane podobnie jak w poprzednich edycjach w samym centrum Warszawy na boiskach przy ulicy Smolnej 30 na tyłach Nowego Światu (XVIII LO im. Jana Zamoyskiego). Start turnieju zaplanowano na godz. 10:00. Zawodnicy rozegrają mecze w formule streetball - mecze na 1 kosz, drużyny 3 osobowe + 1 rezerwowy. Chętni do rywalizcji mogą wystąpić w jednej z 3 kategorii: GIRS ONLY, JUNIOR oraz OPEN. Rozgrywki w każdej z kategorii będą podzielone na mecze fazy grupowej, mecze fazy play off i finał. Dla zwycięskich drużyn z każdej kategorii przewidziane są nagrody rzeczowe.

Wszystkie drużyny uczestniczące w turnieju otrzymają atrakcyjne zestawy startowe  z rogalikami 7Days z nadzieniem kakaowym, napojami izotonicznymi 4Move oraz magazynami MVP. Dodatkowo dla drużyn z fazy pucharowej przewidziane są pamiątkowe koszulki Shoot Out 2012.

Podczas przeprowadzona w trakcie turnieju rywalizacji 7Days Challenge, zostaną rozegrane: 7Days Slam Dunk Contest, 7Days Big Shot oraz 7Days Skills Challenge (konkurs przeznaczony tylko dla dziewczyn). Nagrody w tych konkursach sponsoruje Chipita - producent rogalików 7Days.

Zgłoszenia do turnieju odbywają się drogą elektroniczną poprzez specjalny formularz zgłoszeniowy znajdujący się stronie www.shootout.pl w zakładce zapisy. Wpisowe do turnieju wynosi 60 złotych od drużyny lub 80zł przy wpłacie w biurze zawodów w dniu turnieju do godziny 10:00.

Sponsorzy turnieju: Hutnik Warszawa, Court Bid Properties, Chipita, 4Move, Multikino,                             Noodle w Pudle, Hoop Cola, Kicks.

Partnerzy turnieju: Spalding, UM Warszawa, JBL, Soundcraft.

Patroni medialni: Radio Eska, Magazyn MVP, Portal dla studenta.pl, Probasket.pl, Speedballin.pl

Więcej informacji na www.shootout.pl               

Kontakt dla mediów:

Marcin Okrzeja                                                                                                              Katarzyna Łankiewicz

Organizator Shoot Out                                                                                Agencja 21 w imieniu Chipita,

                                                                                                                             producenta rogali 7Days

marcin@shootout.pl                                                                                   

+48 603 267 959                                                                                              katarzyna.lankiewicz@agencja21.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »