Rozrywka i wypoczynek » Prezenty

SMYK & spółka – czyli drzewa rodzinne, puzzle i bony rabatowe w nowym programie lojalnościowym

SMYK & spółka – czyli drzewa rodzinne, puzzle i bony rabatowe  w nowym programie lojalnościowym
Zobacz więcej zdjęć »
Ruszył nowy program lojalnościowy sieci sklepów SMYK o nazwie SMYK & spółka, w którym uczestnicy mogą zbierać wirtualne puzzle oraz wymieniać je na bony rabatowe. Wyjątkowa formuła programu polega na możliwości tworzenia drzew rodzinnych, które połączą bliskich podczas zakupów.

SMYK & spółka to program lojalnościowy przygotowany dla stałych klientów stacjonarnych salonów SMYK oraz sklepu internetowego smyk.com. Organizatorem jest największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, która aktualnie liczy ponad 130  punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych w Polsce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Bardzo starannie przygotowywaliśmy się do startu nowego programu – mówi Marek Łebek, przedstawiciel sieci sklepów SMYK. Przede wszystkim dlatego, że chcieliśmy sprostać oczekiwanion rodziców i stworzyć klub, który będzie jedyny w swoim rodzaju. Oprócz specjalnych zniżek, które proponujemy uczestnikom programu, zależało nam na ułatwieniu dorosłym zakupów. Często spotykamy się z klientami, którzy mają problemy z wyborem wymarzonego prezentu i  dopasowaniem go do okazji, potrzeb dziecka, itd. Nikt lepiej niż rodzice nie zna marzeń ich pociech, dlatego nasza nowa platforma ma ułatwić dzielenie się tymi informacjami z resztą rodziny. Dzięki stworzeniu drzewa rodzinnego wszyscy bliscy będą wiedzieć, co aktualnie chciałby dostać malec oraz jak wygląda kalendarz jego śwąt i wyjątkowych okazji. Dodatkowo, połączenie sił w zbiórce puzzli i ich wymiana na bony rabatowe
z pewnością przyspieszą realizację dziecięcych marzeń. Zapraszamy do naszego Programu!

 

Jak działa Program SMYK & spółka?

Każdy klient, który w jednym ze stacjonarnych sklepów SMYK lub przez stronę internetową smyk.com wypełni formularz zgłoszeniowy do programu
SMYK & spółka, będzie mógł zbierać punkty w postaci puzzli. Podczas kolejnych zakupów po okazaniu karty sprzedawcy lub wykonaniu zakupów przez stronę smyk.com, punkty będą dodawane do konta uczestnika po 30 dniach od dnia zakupu (po czasie umożliwiającym ewentualny zwrot). Po zebraniu 333 puzzli uczestnik programu otrzyma bon o wartości 10 zł. Gdy na koncie zostanie zebranych np.
999 puzzli wartość bonu wyniesie wielokrotność tej kwoty, czyli w tym przypadku
30 zł. W ten sposób uczestnicy klubu będą mogli otrzymać nawet do 100 zł na kolejne zakupy. Bony będą wysyłane drogą elektroniczną – emailem lub SMS-em. W każdej chwili na stronie
www.program.smyk.com będzie dostępny aktualny stan konta, więc uczestnicy będą mogli na bieżąco kontrolować liczbę swoich puzzli.

 

Drzewo rodzinne

Podczas rejestracji w Programie organizatorzy zachęcają do podania dodatkowych danych, takich jak: imię, data urodzenia i płeć dziecka, dla którego najczęściej dokonywane są zakupy w sklepach SMYK. Nie ma wymogu, aby był to potomek uczestnika programu, czy kogoś z jego rodziny. Jednak dobrze, by pociecha była na tyle bliska, by spersonalizowanie pod jej kątem specjalnych indywidualnych promocji, było dla odbiorcy atrakcyjne i dokładnie dopasowane do bieżących potrzeb zakupowych.

 

Właściciel konta może zaprosić do udziału w programie bliskie mu osoby. W ten sposób powstaje drzewo rodzinne, skupione wokół niego. Wszyscy nowi członkowie mogą wspólnie zbierać puzzle, a dzięki dostępowi do kalendarza nigdy nie zapomną
o ważnych wydarzeniach z życia najmłodszego członka „rodziny”. Dodatkowo, założyciel konta może udostępniać bliskim listy wymarzonych prezentów dziecka, dzięki czemu zakupy staną się przyjemnością, a malec zawsze otrzyma trafiony upominek.

 

Więcej informacji o programie oraz regulamin można znaleźć na stronie www.program.smyk.com.

 

***

SMYK to największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci. Jej historia sięga lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku. Dynamiczny rozwój sieci SMYK rozpoczął się w roku 2000, kiedy powołano samodzielną spółkę: SMYK Sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów SMYK obejmuje ponad 130 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych w Polsce. Sklepy SMYK działają również w Rosji, na Ukrainie i w Rumunii. Dodatkowe informacje o sieci SMYK można znaleźć w Internecie, pod adresem: www.smykgroup.com.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Solski_BM

Komentarze (1)

  • avatar
    ~szymańska 2016-10-26 20:58:56

    Super


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »