Zdrowie » Ciało
„Śniadania, że u la la” z marką BelVita. Mateusz Gessler nowym ambasadorem.
BelVita – sposób na poranek we francuskim stylu
Nowa kampania marki belVita pod hasłem „Śniadania, że u la la” nawiązuje do Francji – miejsca, gdzie powstała pierwsza receptura tych popularnych ciastek pożywnych. Jednak to nie pochodzenie, a właściwości belVity sprawiają, że może być ona pysznym sposobem na poranek we francuskim stylu. Po pierwsze, pożywne ciastka belVita skomponowane z produktem mlecznym, porcją owoców i ciepłym napojem mogą tworzyć zbilansowany posiłek. Po drugie, belVita zawiera zboża pełnoziarniste, witaminy, składniki mineralne i błonnik niezbędne w codziennej diecie. Po trzecie, za sprawą stopniowo uwalnianych węglowodanów belVita dostarcza energii na cały poranek – właśnie wtedy, kiedy potrzebujemy jej najbardziej.
Mateusz Gessler ambasadorem marki
Wraz ze startem nowej kampanii, marka belVita ogłosiła nowego ambasadora. Ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu „MasterChef Junior”, Mateusz Gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we Francji, skąd wyniósł wiele kulinarnych trendów.
Dla Francuzów ważne jest jedzenie pełnowartościowych posiłków. To z kolei bardzo dobrze wpisuje się w filozofię belVity, która znakomicie sprawdzi się jako poranny wybór– tłumaczy Mateusz Gessler.
| Nadesłał:
            BIG-PICTURE | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)