Społeczeństwo » Społeczeństwo
Śniadaniówki i bidony powędrowały do małych właścicieli
Akcja pro-sale, będąca jednym z trzech elementów kampanii edukacyjnej, cieszyła się dużym zainteresowaniem rodziców i opiekunów szkolniaków. Weekendowe spotkania były początkiem akcji edukacyjnej „Śniadanie pierwsza klasa”, która będzie trwała do końca roku szkolnego i podniesie świadomość jak ważnym posiłkiem dla dziecka jest pierwsze i drugie śniadanie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ostatni weekend wakacji to czas gdy wszyscy rodzice i opiekunowie dzieci myślami są już w szkołach i przygotowują je do misji: SZKOŁA. Ostatnia sobota i niedziela sierpnia w galeriach sieci MOZAIKA w Lublinie i Krakowie upłynęły więc na spotkaniach z klientami, których za zakupy nagradzano kolorowymi zestawami składającymi się ze śniadaniówki i bidonu. Do domów klientów trafiło kilkaset sztuk pudełek śniadaniowych, które staną się codziennymi towarzyszami dzieci w szkołach.
W końcu sierpnia rozpoczęła się również kampania edukacyjna mówiąca o tym jak zdrowo zacząć dzień. Obie galerie sieci MOZAIKA wraz ze specjalistkami dietetyki przygotowały własne pakiety autorskich przepisów na każdy dzień tygodnia na pierwsze i drugie śniadanie. Autorkami propozycji na pożywne i smaczne śniadania, które można ściągać z profili na Facebooku i stron www są: Agnieszka Żminda, dietetyk kliniczny i psychodietetyk z Lublina oraz Agnieszka Niewiadomska, psycholog ze specjalizacją psychodietetyki z Krakowa.
Do poprawy nawyków żywieniowych w domach swoich klientów obie galerie zapraszają także poprzez udział klientów w konkursach jakie rozpoczęły się już w połowie sierpnia na facebookowych profilach obu galerii MOZAIKA. Głównie mamy dzielą się tam swoimi przepisami na zdrowe i pożywne śniadanie dla dziecka. Konkurs na najciekawsze propozycje porannych posiłków zostanie rozstrzygnięty 2 września i wtedy dowiemy się do kogo trafią nagrody, bilety rodzinne do Energylandii.
Akcji „Śniadanie pierwsza klasa” towarzyszy kampania outdoorowa na terenie Krakowa i Lublina. Wspierana była materiałami POS na terenie galerii podczas weekendu 26 i 27 sierpnia. Główna komunikacja odbywała się i odbywa się w elektronicznych kanałach komunikacji. Natomiast do skrzynek pocztowych mieszkańców osiedli sąsiadujących z MOZAIKĄ w Lublinie trafiły ulotki informacyjne, a hostessy ubrane w szkolne mundurki zachęcały mieszkańców Bieżanowa i okolic do odwiedzenia galerii w Krakowie. Działania zostały zaplanowane i przygotowane przez Firmę Reklamową KUC we współpracy z BNP Paribas Real Estate Poland, która odpowiada za zarządzanie i marketing obiektów.
O GALERII MOZAIKA
Mozaika to kompaktowe, rodzinne galerie handlowe zlokalizowane w Krakowie i Lublinie. Pozwalają na zrobienie, szybkich i kompleksowych zakupów, dzięki optymalnej powierzchni i odpowiedniemu doborowi najemców. W Mozaice klienci znajdą znane i lubiane sklepy sieciowe m.in. Kaufland, RTV EURO AGD, Rossman, Deichmann i Maxi Zoo. Duże parkingi dla klientów oraz punkty usługowe różnych branż, umożliwiają szybkie i komfortowe załatwienie wielu codziennych spraw oraz zakupów.
4FI – polsko-niemiecka grupa inwestycyjna – stworzyła MOZAIKĘ po przejęciu obiektu od TESCO.
W procesie zmian lokalny zespół 4FI wspierany był przez BNP Paribas Real Estate Poland, który
odpowiada za wynajem i zarządzanie nieruchomościami oraz ich marketing.
O FIRMIE 4FI
Firma 4FI została założona w 2016 roku i inwestuje w trzech obszarach: nieruchomości, rozwijających się korporacji oraz fitness, zdrowia i stylu życia. Z dawnego biura rodzinnego powstała platforma inwestycyjna z oddziałami we Frankfurcie, Berlinie i Warszawie. Głównymi udziałowcami 4FI są dwaj niemieccy przedsiębiorcy, którzy mają ponad 20-letnie doświadczenie w branży nieruchomości.
Dziś portfel nieruchomości grupy obejmuje kilka aktywów w Polsce i Niemczech, które przechodzą transformację, tworząc nowoczesne sąsiedzkie centra zakupów – porównywalne z tym w Krakowie i Lublinie (MOZAIKA).
Komentarze (0)