Dom » Budownictwo

Śnieżka ponownie wśród najsilniejszych polskich brandów

Śnieżka ponownie wśród najsilniejszych polskich brandów
Zobacz więcej zdjęć »
Najdroższe, najsilniejsze, najbardziej znane – takie są marki zestawione w 12 branżowych kategoriach rankingu Rzeczpospolitej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Najdroższe, najsilniejsze, najbardziej znane – takie są marki zestawione w 12 branżowych kategoriach rankingu Rzeczpospolitej. Do najdroższych polskich brandów należy Śnieżka, której wartość za rok 2013 wyniosła 96,5 mln zł. Śnieżka jest także obecna w rankingu najsilniejszych marek, w którym uplasowała się wśród brandów notujących największy przyrost siły.

Wyniki rankingu Rzeczpospolitej pokazują nie tylko silną pozycję Śnieżki na rynku, ale także istotne miejsce brandu w świadomości konsumentów. Śnieżka, plasując się na 120 pozycji zestawienia „najdroższych polskich marek”, jest jednocześnie najwyżej sklasyfikowanym producentem farb.

Rozpoznawalność i moc oddziaływania Śnieżki są widoczne w cząstkowych rankingach prezentujących brandy, które osiągnęły najlepsze oceny w odniesieniu do poszczególnych wskaźników składających się na siłę marki.

Najlepszą w branży i jednocześnie 20. pozycję w zestawieniu, Śnieżka odnotowała w kategorii „najczęściej wybieranych marek”. Silna pozycja w tym zestawieniu, to jednocześnie wiarygodny obraz preferencji zakupowych konsumentów. Również w tej kategorii Śnieżka uplasowała się najwyżej spośród producentów farb.

Wysoką, 10 pozycję, Śnieżka odnotowała także w kategorii „świadomość marki”. Wskaźnik ten jest rozumiany jako znajomość brandu i jest wyrazem zachowań konsumenckich, związanych z podejmowaniem decyzji zakupowych. Równie satysfakcjonująca,  24 pozycja, w kategorii „priorytet świadomości” plasuje Śnieżkę wśród marek wymienianych przez respondentów na pierwszym miejscu. Wskaźnik ten jest wyrazem silnej przewagi konkurencyjnej. Bardzo dobrym wynikiem jest także 33. miejsce Śnieżki w kategorii „postrzegana wartość”, która jest konsumencką oceną wartości, jaką dostarcza marka, odniesionej do cen oferowanych przez nią produktów. We wszystkich wymienionych kategoriach cząstkowych  Śnieżka, jest liderem w swojej branży.

Wysoka pozycja marki Śnieżka w rankingu mocy polskich marek pokazuje, że nasze działania spotykają się z pozytywną oceną ze strony rynku. Cieszy nas również fakt, że ranking prezentuje nie tylko siłę wartości ekonomicznej, ale odzwierciedla również tak istotne dla marek pozytywne oceny konsumentów – mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA.

Ranking Najdroższych Polskich Marek został przygotowany przez redakcję „Rzeczpospolitej" wraz z AC Nielsen, Acropolis Advisory i Millward Brown SMG/KRC. Przy tworzeniu rankingu, brano pod uwagę m.in. wartość rocznych przychodów, maksymalną stawkę opłat licencyjnych, siłę marki i wskaźnik wzrostu sprzedaży. Badania respondentów przeprowadzono metodą wywiadów bezpośrednich na próbie losowej 1200 osób powyżej 15. roku życia z miast powyżej 20 tys. mieszkańców. W tegorocznej, X edycji, zestawiono 330 krajowych marek, których łączna wartość to niemal 60 mld zł. W porównaniu z ubiegłoroczną edycją wzrosła ona o 3,2 proc.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RedPen

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »