Firma » Finanse
Śnieżka przedstawiła wyniki za 2016 rok
Zobacz więcej zdjęć » |
Grupa Kapitałowa Śnieżka odnotowała przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów na poziomie 575,6 mln zł, co oznacza dynamikę rzędu 104,6% w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku. Jest to jeden z najlepszych wyników sprzedaży w historii Grupy. Wysokiej dynamice przychodów Śnieżki w 2016 roku towarzyszy najwyższy w jej historii zysk netto, którego wartość osiągnęła 54,2 mln zł, generując dynamikę na poziomie 111,5% w porównaniu do 2015 roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W analizowanym okresie zysk z działalności operacyjnej Grupy, w której skład wchodzą: FFiL Śnieżka SA, Śnieżka-Ukraina, Śnieżka Bel-Pol, LLC Śnieżka EastTrade oraz TM Investment, osiągnął wartość 65 mln zł – daje to wysokość marży operacyjnej na poziomie 11,3%. Wzrosty ze sprzedaży Grupa odnotowała między innymi na rynku Polskim (+4,8%), na Ukrainie (+10,9%), czy w Rosji (+13,5%). Wyroby Śnieżki były w minionym roku dystrybuowane w 34 krajach.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA jest czołowym producentem farb i lakierów w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Swoją pozycję na rynku zawdzięcza wieloletniemu doświadczeniu oraz efektywnemu zarządzaniu, które zaowocowały dynamicznym rozwojem. Jest to jedyna firma z branży obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych oraz kontrolowana przez polski kapitał. Śnieżka to przedsiębiorstwo nagrodzone w roku 2016 między innymi takimi tytułami jak Superbrands, czy Perły Polskiej Gospodarki. Brand odnotował także awans w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita. Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka to również podmiot aktywnie angażujący się w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Komentarze (0)