Firma » Biznes
Social Response – nowa usługa na rynku social media
Zobacz więcej zdjęć » |
„Zaangażowanie się w niektóre dyskusje w Sieci może przynieść konkretne korzyści w różnych obszarach" - komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong - „Chroni przed narastaniem sytuacji problemowych, pomaga generować leady sprzedażowe, wzmacnia pozytywny wizerunek. Mamy nadzieję, że coraz częściej klienci wypowiadający się w social media będą mogli liczyć na reakcję firm".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Będąc dostawcą technologii monitoringu jesteśmy przekonani do ogromnej wartości, jaką niesie obsługa klienta ze pośrednictwem sieci. " - dodaje Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A. - „Internet staje się najtańszym, najszybszym oraz najbardziej wydajnym kanałem komunikacji z klientem i cieszy nas, że to właśnie za pośrednictwem naszej technologii projekt Social Response będzie realizował tak potrzebną na rynku usługę . "
Realizacja usługi składa się z dwóch etapów. W pierwszym analizowana jest dotychczasowa aktywność internautów związana z wybranym przez firmę obszarem. Dokonywana jest analiza i klasyfikacja pojawiających się wątków, tworzona jest też taktyka reakcji na różne wypowiedzi. Etap aktywności w Internecie następuje w fazie drugiej i jest powiązany z cykliczną aktualizacją parametrów projektu. Więcej informacji o nowej usłudze można znaleźć na stronie http://www. socialresponse.pl . Zapraszamy również do obejrzenia filmu o nowej usłudze www.youtube.com/watch?v=wQF3HWwMu_Y
Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja specjalizująca się na strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie i prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media. Od 2011 r. Think Kong reprezentuje w Polsce międzynarodową sieć eBuzzing obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa też w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC 2012, Magellan Awards 2010, 2011, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Cyfra+, Adobe, Siemens, TVP, Neinver, RWE, Panasonic.
Brand24 to narzędzie monitoringu Internetu ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Brand24 to także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań, opinii, a także związanych z nimi trendów.
Celem Brand24 jest tworzenie nowego kanału komunikacji z klientami, którego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku wybranej marki, produktu bądź usługi.
Więcej informacji dla mediów:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00
e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl
Komentarze (0)