Firma » Reklama
Sposób na efektywną reklamę Twojej firmy - gadżety reklamowe
Zobacz więcej zdjęć » |
Z pomocą w tym zakresie przychodzą gadżety reklamowe, które użyte w odpowiedni sposób, są świetnym narzędziem na efektywną reklamę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wysoka konkurencja w większości branż sprawia, że o klienta należy zabiegać obecnie dużo bardziej niż jeszcze kilka lat temu. "Obcenie dla klientów ważniejsza jest szczerość, serwis, gest marki, niż sam produkt i cena - jak to było jeszcze kilka lat temu" - mówi Marcin Ogiegło z Artigraf.pl.
Dla tego gadżety reklamowe są dziś kompletnie niezbędne w komunikacji marketingowej z klientem.
Umieszczone logo na produkcie i wręczone dla klientowi (jak i innym kontrahentom) to gest, który zawsze zostaje zapamiętany. Powoduje trwałe przywiązanie odbiorcy do marki oraz chęć odwdzięczenia się.
Wszystkie powyższe argumenty sprawiają, że gadżety dla firm z logo to sposób na efektywną reklamę dla każdej firmy. Zarówno dużych korporacji jak i małych przedsiębiorców.
Według przeprowadzonych badań przez IPSOS w roku 2018 wynika, że kluczową cechą gadżetów firmowych jest ich funkcjonalność oraz jakość wykonania. Ponadto istotną kwestią jest ich użyteczność.
Znakomitym pomysłem na gadżet są kubki reklamowe. Kubki z logo to artykuł użyteczny, dobrze wykonany a przy odrobinie finezji może być bardzo atrakcyjnym narzędziem marketingowym.
Mnogość gadżetów reklamowych dostępnych na rynku jest ogromna. Artykuły do promocji firmy obecnie występują dla niemal każdej branży i profesji.
Dzięki temu bez problemu można znaleźć gadżety reklamowe dla branży medycznej lub budowlanej czy jednostek budżetowych.
Ciekawą kategorią są gadżety elektroniczne takie jak np. pendrive z logo, powerbanki z nadrukiem czy słuchawki bezprzewodowe. Upominki reklamowe to również dobre uzupełnienie eventów lub kampanii społecznych, gdzie do masowego rozdawnictwa można wykorzystać np. smycze reklamowe.
Możliwości jest nieskończenie wiele a ograniczyć nas może jedynie kreatywność.
Najważniejszym elementem promocji za pomocą upominków reklamowych jest dopasowanie artykułu pod konkretne zdarzenie. Nie wręczaj kluczowym klientom najtańszego długopisu, jeśli świadczysz usługi remontowo-budowlane ubierz pracowników w firmowe koszulki, a dla 10 najlepszych klientów przygotuj eleganckie skórzane organizery reklamowe. Dbaj o formę i treść po równo a przede wszystkim, wręczaj produkty którymi sam chciałbyś być obdarowany. Dzięki temu osiągniesz sukces a wręczony upominek reklamowy będzie pracował, na dobre imię Twojej marki, przez długi czas.
Nadesłał:
slawek
|
Komentarze (2)
Gadżety przyciągają klientów, byłam na targach Remadays więc wiem jak jest, w lutym też będę się wystawiać, zaopatrzymy się w firmowe krówki i długopisy.
Zdecydowanie gadżety to jedno z lepszych sposób na utrzymanie klienta.