Firma » Biznes

Spotkanie szkoleniowo-integracyjne pracowników EKO-OKIEN

Spotkanie szkoleniowo-integracyjne pracowników EKO-OKIEN
Zobacz więcej zdjęć »
W Hotelu Gołębiewski w Wiśle odbyło się spotkanie szkoleniowo-integracyjne firmy EKO-OKNA S.A. W wydarzeniu uczestniczyło 180 osób reprezentujących poszczególne wydziały. Celem spotkania było podsumowanie minionego roku oraz wyznaczenie kierunków rozwoju na 2017 r.

Firma EKO-OKNA S.A. z Kornic jest czołowym w kraju producentem stolarki otworowej. Zatrudnia już ok. 2600 osób i nadal się rozwija, a jednocześnie dużą wagę przywiązuje do bezpośrednich relacji między pracownikami. Przy tak dużej ich liczbie ważna jest sprawność w komunikowaniu się, co przekłada się nie tylko na atmosferę w pracy, ale także na jej efekty. W tym celu, 13 stycznia, zorganizowane zostało spotkanie szkoleniowo-integracyjne z udziałem całego zarządu oraz kadry kierowniczej Spółki, a także pracowników poszczególnych działów. 

Nowy rok to nowe możliwości i wyzwania. Wszyscy mamy świadomość, że jesteśmy od siebie zależni i to, czy dane cele są realne do osiągnięcia, zależy od dobrej współpracy i komunikacji między pracownikami wszystkich wydziałów naszej firmy - powiedział Mateusz Kłosek, prezes zarządu EKO-OKNA S.A. - Firma EKO-OKNA znana jest jako producent stolarki otworowej, ale żeby sprawnie produkować i dostarczać do klientów nasze wyroby, potrzebne jest połączenie wielu  kompetencji z różnych dziedzin, m.in. od zaplanowania i realizacji produkcji, transportu, przez obsługę klienta, dział zakupów, zarządzanie personelem, księgowość i finanse, materiałoznawstwo, zaawansowane usługi informatyczne, graficzne, marketing i promocję po ochronę obiektów. Ważne, by pracownicy znali się nie tylko na swoich obowiązkach, ale też rozumieli na czym polega praca kolegów z innych działów, bo dzięki temu współpraca będzie sprawniejsza i przełoży się na lepsze efekty całej firmy - dodał prezes, dziękując pracownikom za dotychczasowe zaangażowanie, kreatywność i determinację w pracy na rzecz rozwoju firmy, zdobywania nowych klientów oraz umacniania rynkowej pozycji.

Po wystąpieniu prezesa głos zabrali przedstawiciele poszczególnych działów firmy. - Po raz pierwszy takie spotkanie odbyło się rok temu, ale tylko dla handlowców. Doszliśmy jednak do wniosku, że sprzedaż i obsługa klienta to nie tylko ludzie z jednego działu, lecz także ciężka praca działów okołosprzedażowych, produkcji, logistyki, transportu, magazynu. Dziś mamy okazję spotkać się w szerszym gronie, porozmawiać, zaprezentować każdy pion, a przez to wzajemnie dowiedzieć się więcej o swoich obowiązkach, wyeliminować przeszkody, jakie mogą pojawiać się na drodze skutecznej komunikacji - wyjaśnił Łukasz Kucharczyk, dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej w firmie EKO-OKNA S.A.

Po zeszłorocznym spotkaniu zaobserwowaliśmy wiele pozytywnych zmian, m.in. lepszy przepływ informacji, zgranie zespołowe. Dzięki temu wzrosła nasza efektywność, a co za tym idzie zadowolenie klienta. Dziś spotykają się przedstawiciele wszystkich wydziałów i wspólnie możemy zastanowić się jakie działania podjąć, aby zrealizować cele zaplanowane na bieżący rok. Mam nadzieję, że tego typu spotkania wpiszą się na stałe w kalendarz firmowych wydarzeń - kontynuował Michał Maciejewski, dyrektor działu sprzedaży w firmie EKO-OKNA S.A.

W dalszej części konferencji wypowiadali się przedstawiciele regionalnych działów sprzedażyz Katowic, Łodzi, Bielska-Białej, Rybnika oraz kolejnych wydziałów firmy. Swoimi prezentacjami starali się przybliżyć to, jak wygląda ich praca i na czym polega, jaki wpływ na realizację ich zadań mają działania kolegów z innych wydziałów. Przedstawiali również swoje koncepcje poprawy efektywności oraz standardów pracy. 

Takie spotkania to bardzo dobry pomysł. Pracujemy razem, ale w większości nie znamy się osobiście, tylko z maili, czy telefonów. Dziś mamy okazję się poznać, co na pewno przełoży się na lepszą komunikację interpersonalną. Możemy dowiedzieć się, jaki system pracy mają inne działy, co możemy poprawić u siebie, a w czym możemy pomóc innym. To również dobra okazja do podsumowania działań i zaplanowania kolejnych - mówiła Marta Rogalska, kierownik regionalnego oddziału sprzedaży firmy EKO OKNA S.A. z Łodzi.

Spotkanie było okazją do poznania specyfiki działania poszczególnych wydziałów firmy, których pracy często na co dzień nie widać. - Tworzymy dział IT, czyli zajmujemy się szeroko rozumianą informatyką. Dział liczy 16 osób. Są to informatycy, programiści i technolodzy. Wykonujemy pracę, jakiej na co dzień nie widać, a która jest ważnym elementem codziennego funkcjonowania całej firmy. Chcemy przybliżyć innym działom, na czym polega nasza rola i jakich rozwiązań informatycznych używamy - mówił Damian Fojcik, kierownik działu IT firmy EKO-OKNA S.A.
Największym z działów, funkcjonujących w strukturach firmy, jest produkcja. Nie mogło więc zabraknąć także jej przedstawicieli. - Podczas prezentacji pokazaliśmy czym zajmuje się nasz pion, który dzieli się jeszcze na kilka działów. Kierownicy opowiedzieli czego dotyczą poszczególne produkcje, z jakimi wyzwaniami i problemami spotykamy się na co dzień. Obecnie czekamy na nowe maszyny, które już zostały zamówione, co na pewno usprawni proces produkcji. Nasze cele na ten rok związane są z ciągłym wzrostem efektywności - powiedział Sebastian Przewosnik, szef produkcji w EKO-OKNA S.A. 

O systematycznym rozwoju firmy mówił również Dariusz Saferna, dyrektor zarządzający EKO-OKNA S.A. - Celem spotkania, w którym wzięła udział cała kadry menadżerska, było także przekazanie tego, czym poszczególne działy będą zajmować się w roku 2017 r. Wciąż się rozwijamy, mamy bardzo ambitne cele w zakresie sprzedaży i dlatego we wszystkich obszarach organizacji nasze działania muszą być spójne, by przyniosły zakładany efekt - powiedział D. Saferna.

- Pamiętam jak otwieraliśmy halę numer 2. Wymyśliłam wtedy hasło: „Wczoraj Polska, dziś Europa, jutro cały świat”. Wówczas obsługiwaliśmy 19 krajów, dziś mamy ich już ponad 33. Zatrudniamy już ok. 2600 pracowników i to obrazuje skalę naszego rozwoju. Tego typu spotkania  są więc bardzo potrzebne. Służą wzajemnej integracji, co jest bardzo ważne ze względu na ogrom działań, jakie podejmujemy i stale zwiększającą się liczbę pracowników. Pozwalają nam także poznać nowe tematy, problemy, rozwiązania techniczne, co znacznie ułatwia pracę - zapewniła Bronisława Harnyś, dyrektor działu finansowego, członek zarządu firmy EKO-OKNA S.A.

Po zakończeniu prezentacji zostały wręczone dyplomy zasłużonym pracownikom EKO-OKIEN.Wyróżnienia otrzymali: Sławomir Liszka, Wioletta Wierzbicka, Dawid Ciuraszkiewicz, Łukasz Kuźmiński, Andrzej Kowacz, Tomasz Wochnik, Rafał Raniszewski, Paweł Badaczewski, Rafał Dworniak, Sebastian Zimakowski, Tomasz Szwej, Monika Dubińska, Agnieszka Kurcoń, Anna Jokel, Przemysław Kucharski. 

Spotkanie zakończyło się uroczystą kolacją przy dźwiękach góralskiej muzyki. 

***
Autor tekstu: Katarzyna Ekiert/Adventure Media
Autor zdjęć: Aleksandra Dik/Adventure Media

***

EKO-OKNA S.A. to międzynarodowy producent stolarki okiennej i drzwiowej z PVC, drewna i aluminium. Na rynku od 1998 roku. Produkcja odbywa się w czterech halach, wyposażonych w najnowocześniejsze, w pełni zautomatyzowane linie produkcyjne. Proces produkcyjny wspierany jest przez wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę pracowniczą. Firma stawia na rozwój i innowacje. EKO -OKNA jako pierwsi w Europie wprowadziły do masowej sprzedaży okna wykonane w technologii kształtowego zgrzewania profili V-Perfect. Firma oferuje kilkadziesiąt różnych systemów okiennych i drzwiowych. Produkuje także systemy przesuwne, rolety, bramy segmentowe czy moskitiery. Wszystko najwyższej jakości, gdyż korzysta z wysokiej klasy materiałów pochodzących od wiodących, europejskich dostawców. Zakład daje gwarancję bezpieczeństwa i trwałości swoich produktów. Działa w oparciu o systemy zarządzania jakością ISO 9001. Posiada też Certyfikat CE.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


***

KONTAKT:
EKO OKNA S.A.
www.ekookna.pl 

Kontakt dla mediów:
Justyna Korzeniak
justyna.korzeniak@adventure.media.pl 
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Adventure Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »