Technologie » Komputery

Sprzęt Sony źródłem lepszych wrażeń w obchodzącym 50-lecie działalności oddziale firmy Festo

Sprzęt Sony źródłem lepszych wrażeń w obchodzącym 50-lecie działalności oddziale firmy Festo
Zobacz więcej zdjęć »
System Sony TEOS Manage, monitory BRAVIA i projektory w laboratorium szkoleniowym Experience Centre producenta elektrycznych i pneumatycznych systemów sterowania oraz technologii napędowej wykorzystywanej do automatyzacji procesów i produkcji

Założona w 1925 r. firma Festo jest producentem elektrycznych i pneumatycznych systemów sterowania oraz technologii napędowej wykorzystywanej do automatyzacji procesów i produkcji. Niedawno firma przeprowadziła gruntowną modernizację swojego laboratorium szkoleniowego Experience Centre, a kluczową rolę w realizacji tego przedsięwzięcia odegrała firma Sony. Dzięki dostarczonemu przez nią rozwiązaniu centralne miejsce w rozwiązaniach kinematycznych Festo zajęła personalizacja wrażeń użytkownika. Fundamentem rozwiązania jest TEOS Manage: nowy produkt Sony, który umożliwia łatwe, szybkie aktualizowanie materiałów na znajdujących się w całym obiekcie, wzajemnie połączonych monitorach profesjonalnych BRAVIA i projektorach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

KONTEKST

 Festo to niemiecka firma z branży sterowania i automatyki przemysłowej posiadająca ponad 150 biur na całym świecie. Festo produkuje i sprzedaje elektryczne i pneumatyczne systemy sterowania oraz technologie napędowe do automatyzacji procesów i produkcji. Niezwykle istotne jest zatem, by klienci odwiedzający obiekty przedsiębiorstwa mogli zapoznać się z oferowanymi przez nie najnowocześniejszymi technologiami.

Aby unowocześnić innowacyjną infrastrukturę laboratorium szkoleniowego Experience Centre — nazywanego też „Teatrem technologii” — oraz pozostać w awangardzie automatyki, we wrześniu 2017 r. oddział Festo Netherlands uczcił 50-lecie swojego istnienia kompleksową modernizacją wykorzystywanych rozwiązań i technologii. 

ZADANIE

Laboratorium Experience Centre jest centralnym ośrodkiem Festo oraz integralną częścią łańcucha sprzedaży i obsługi klientów. Rozwój firmy sprawił jednak, że istniejący budynek przestał zaspokajać rosnące potrzeby. W szczególności niemożliwe było wykorzystywanie materiałów dostosowanych do poszczególnych gości, to zaś wymuszało dłuższe przerwy między kolejnymi wizytami. 

Nie ulegało wątpliwości, że Festo potrzebuje doskonalszych, innowacyjnych rozwiązań AV, które zapewniałyby lepsze wrażenia i umożliwiały odpowiednie wyeksponowanie i prezentowanie produktów. Firmie zależało również na pokazaniu skali możliwości i poziomu interaktywnej rozrywki, którą mogła zapewnić poprzez automatyzację.

ROZWIĄZANIE FIRMY SONY

Dzięki współpracy z firmami Sony i Moodmedia firma Festo może obecnie demonstrować przyszłość technologii (rozrywkowej) przy użyciu najnowocześniejszej technologii audiowizualnej.

 

Przedstawiciele Festo po raz pierwszy nawiązali kontakt z Sony na targach ISE 2017. Szczególne wrażenie zrobiły na nich możliwości współpracy, jakie zapewniał system Vision Exchange — odpowiedni do laboratorium szkoleniowego, które miało powstać w oddziale w Holandii.

Vision Exchange to stymulujące współpracę rozwiązanie, które obecnie ułatwia aktywne przyswajanie wiedzy gościom laboratorium szkoleniowego Festo.  Stworzenie kursantom, instruktorom i prezenterom dynamicznego środowiska opartego na koncepcji grup roboczych pozwala osiągnąć takie cele, jak zachęta do dzielenia się wiedzą, twórczy dialog i myślenie wyższego rzędu.

Dzięki realizacji przedsięwzięcia firma zyskała dodatkowe możliwości dydaktyczne. Pierwszymi elementami kompleksowego rozwiązania są system Vision Presentermonitory Sony BRAVIA zainstalowane przy wejściu do obiektu. Współpracują one z oprogramowaniem zewnętrznego producenta, które dzięki obsłudze kodów QR / NFC dostosowuje powitanie do konkretnego klienta — obecnego lub potencjalnego. Następnie goście poznają technologię, oprowadzani przez robota-przewodnika.

 Zwiedzający oglądają materiały Digital Signage wyświetlane przy użyciu monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA 4K z serii XE8 oraz projektora VPL-FHZ65 z głowicą Dynamic Projection Institute. Prezentowane materiały i produkty dobierane są indywidualnie dla każdej z grup. Rozwiązanie to pracuje pod kontrolą oprogramowania Sony TEOS Manage, które dzięki swojej elastyczności i zaawansowanym możliwościom pozwala szybko, intuicyjnie aktualizować treści wyświetlane przez monitory i projektory.

Następnie goście docierają do laboratorium Experience Centre z zainstalowanym rozwiązaniem Vision Exchange. Składają się na nie cztery stanowiska skonfigurowane do nauczania, które zintegrowano z hydraulicznymi ramionami robotycznymi Festo utrzymującymi monitory BRAVIA. Ramiona te mogą inteligentnie komunikować się między sobą i przemieszczać monitory w górę i w dół w celu zapewnienia optymalnych wrażeń przy oglądaniu. W pomieszczeniu znajdują się również dwa projektory VPL-FHZ65 służące firmie Festo do wyświetlania obrazu z systemu Vision Exchange na głównych ekranach. Monitory mogą ponadto pełnić rolę tablic elektronicznych lub narzędzi do rezerwacji pomieszczeń na potrzeby szkoleń indywidualnych.  

Vision Presenter, kolejne monitory BRAVIA oraz materiały Digital Signage zarządzane przez oprogramowanie TEOS Manage.

WYNIKI

Zainstalowane we wrześniu rozwiązanie z produktami Sony ułatwiło obsługę dużych grup, a organizacja interaktywnych sesji stała się intuicyjna i prosta . Firma Festo może ponadto przygotowywać indywidualne prezentacje i ekspozycje dla każdego klienta: szybkie i łatwe zmienianie treści umożliwia oprogramowanie TEOS Manage. Pełna kontrola nad wyświetlanymi materiałami pozwoliła Festo na efektywne planowanie spotkań i zarządzanie nimi oraz na skrócenie przerw między grupami zwiedzających.

Po instalacji odnotowano skokowy wzrost liczby klientów odwiedzających laboratorium Experience Centre. Nowe rozwiązanie obejrzało już blisko 400 gości, którzy pozytywnie oceniali personalizację wrażeń.

DLACZEGO SONY?

Wobec zbliżającego się 50-lecia działalności oddział Festo Netherlands pragnął unowocześnić interakcje z klientami, a firma Sony jako jedyna zaoferowała realne rozwiązanie.

 

Sony przedstawiło jedyną nowatorską propozycję i mogła zaoferować więcej niż jeden produkt będący źródłem innowacyjnych wrażeń w nowo powstającym budynku Festo.

— Firma Festo myśli o przyszłościowych sposobach komunikowania się ze swoimi klientami. Współpracując z Sony, możemy wyróżnić się na rynku branży rozrywkowej, który moim zdaniem otwiera przed nami duże możliwości. Dzięki połączeniu naszej wiedzy i doświadczenia w dziedzinie ruchu z możliwościami wizualnymi oferowanymi przez Sony powstała platforma, która zapewnia użytkownikom wrażenia, jakie w niedalekiej przyszłości rozpowszechnią się na całym świecie — mówi Bob Van Der Ree, główny inżynier grupy w Festo.

KONFIGURACJA ROZWIĄZANIA

Wejście

        Dwa 75-calowe monitory profesjonalne Sony BRAVIA XE8 z interaktywnym systemem signage

Strefa dydaktyczna

        1 system Vision Presenter

        Dwa 55-calowe monitory profesjonalne Sony BRAVIA XE8

Alejka technologiczna

        Cztery 43-calowe monitory profesjonalne Sony BRAVIA XE8

        1 projektor VPL-FHZ65 + głowica lustrzana firmy Dynamic Projection Institute

Laboratorium Experience Centre

        1 główny system Vision Exchange PEQ-C130 i 4 stanowiska z licencjami na aktywną naukę

        Pięć 55-calowych monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA XE8

        5 nakładek dotykowych PT-1255-IR10

        5 systemów TEOS Manage do obsługi narzędzia do rezerwacji pomieszczeń

        2 projektory VPL-FHZ65

Technoferium

        1 system Vision Presenter

        Jeden 85-calowy monitor profesjonalny Sony BRAVIA XE8

        Dwa 55-calowe monitory profesjonalne Sony BRAVIA XE8

Produkty serwisowe

        Jeden 3-letni pakiet PrimeSupport Elite

        Jeden 1-dniowy pakiet TDM na życzenie

        Trzy 1-dniowe pakiety szkoleniowe na życzenie

 

 Informacja o firmie Sony

 Sony Professional Solutions stawia sobie za cel uwalnianie olbrzymiej energii drzemiącej w obrazie. Centralne znaczenie w tej wizji ma pomoc klientom w budowaniu opowieści, wprowadzaniu zmian, tworzeniu więzi emocjonalnych, stymulowaniu uczenia się i wyzwalaniu potencjału. Firma Sony znakomicie łączy technologię z kreatywnością. Współpracuje z firmami z różnych sektorów, między innymi mediów i produkcji studyjnej, kina, służby zdrowia, sportu, biznesu i edukacji, dostarczając im nowatorskie rozwiązania, będące stymulacją do zmian. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu oraz współpracy z zaufanymi i uznanymi partnerami technologicznymi Sony oferuje bogaty wachlarz produktów i usług, które stanowią prawdziwą wartość dla firm oraz źródło informacji, wiedzy, rozrywki i inspiracji dla klientów.  Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://pro.sony.eu  

Zapraszamy na Twittera @SonyProEurope / https://twitter.com/SonyProEurope

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Malgorzata Błachnio, INDALO

Tel.: +48 601 349 356, mail: malgorzata.blachnio@indalo.pl www: www.sony.pl/pro  

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INDALO

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »