Firma » Reklama

Srebro dla San Markos w USA za "Kumpla z Przeszłości"

Srebro dla San Markos w USA za "Kumpla z Przeszłości"
Zobacz więcej zdjęć »
Jury konkursu Spotlight Award 2009 przyznało srebrną nagrodę projektowi „Kumpel z Przeszłości” stworzonemu i zrealizowanemu przez agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl).

Projekt "Kumpel z Przeszłości" został nagrodzony w kategorii Web/Email-Based Communications - Multimedia/Interactive. Spotlight Award to już druga nagroda, którą wyróżniony został „Kumpel z Przeszłości". Wcześniej został on nagrodzony srebrnym bębnem na międzynarodowym festiwalu reklamy Golden Drum 2009 w Portoroż.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Kumpel z Przeszłości" (www.kumpelzprzeszlosci.pl) to projekt zainspirowany 65. rocznicą wybuchu Powstania Warszawskiego. Projekt został zrealizowany przez agencję San Markos dla Biura Promocji Miasta Stołecznego Warszawy we współpracy z firmą On Board PR (www.onboard.pl), która odpowiadała za kampanię PR projektu. Na portalu społecznościowym Facebook stworzono dwa profile dwojga młodych ludzi - „Sosny" i „Kostka" - fikcyjnych powstańców. Aktualizowane codziennie, do końca Powstania (początek października) stanowią prywatną kronikę Powstania Warszawskiego widzianego oczami dwojga młodych ludzi. „Kostek" i „Sosna" piszą językiem ówczesnej młodzieży, opowiadają o swoich codziennych przeżyciach oraz umieszczają zdjęcia i filmy odzwierciedlające atmosferę tamtego okresu. Dzięki temu udało się zaprząc nowe technologie do zakrzywienia czasu i podróży do 1944 roku. „Kostek" i „Sosna" stali się jednymi z najpopularniejszych postaci prywatnych na polskim Facebooku. Razem mają ponad 3000 przyjaciół, którzy komentują ich wpisy i toczą żywe dyskusje na temat Powstania.

Spotlight Awards to coroczny konkurs branży marketingowej i reklamowej, w ramach którego przyznawane są nagrody w kategoriach Print, Video oraz Web Communication. Organizatorem jest LACP - organizacja skupiająca amerykańskich profesjonalistów z dziedziny komunikacji. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji. Konkurs kierowany jest do firm i organizacji z całego świata. W tym roku na konkurs nadesłanych zostało ponad tysiąc zgłoszeń.

LACP (League of American Communications Professionals, www.lacp.com) to amerykańska organizacja skupiająca profesjonalistów branży komunikacji marketingowej. Jej celem jest promowanie najwyższych profesjonalnych standardów w komunikacji. LACP już od ośmiu lat organizuje międzynarodowe konkursy branży marketingowej, są to: Magellan Awards, Spotlight Awards, Vision Awards oraz Inspire Awards. Siedzibą LACP jest San Diego w USA.

SAN MARKOS to agencja reklamowa, która zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, CDI (Dom Handlowy Renoma), Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »