Gospodarka » Przemysł
Strategiczne partnerstwo na Ukrainie
Umowa z SV Altera pieczętuje długoletnią współpracę obu firm i znacznie poszerza jej zakres. Ukraińska spółka została wyłącznym przedstawicielem Relpolu na terytorium Ukrainy i Mołdawii przez najbliższe 10 lat. Porozumienie obejmuje sprzedaż całego asortymentu Relpolu. SV Altera istnieje 10 lat i posiada 16 przedstawicielstw, które obsługują cały obszar Ukrainy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Cieszę się, że popisaliśmy umowę z największym i najskuteczniej rozwijającym się dystrybutorem na Ukrainie. Dla Relpolu usankcjonowanie współpracy z SV Alterą ma znaczenie strategiczne. Zawarta umowa zapewni dostęp do produktów Relpolu na całym terytorium dystrybutora, a poprzez wspólne działania marketingowe i wsparcie techniczne rozpoznawalność i zaufanie do marki Relpol bez wątpienia wzrosną – podkreśla Filip Regulski, prezes Relpolu.
Jednym z elementów umowy są wspólne działania pod kątem budowania produktowej strategii informacyjnej skierowanej do klientów końcowych obu firm oraz zacieśnienie współpracy pod kątem rozszerzenia asortymentu i rozwoju nowych produktów.
W ramach porządkowania działalności i restrukturyzacji grupy kapitałowej, Relpol wprowadził w spółkach zależnych system bieżącej raportowości finansowej i marketingowej. Celem tych działań jest przede wszystkim bieżąca kontrola finansowa spółek zależnych oraz podniesienie trafności planowania zarówno sprzedaży jak i kosztów spółek. – Wyniki analizy będą też głównym czynnikiem determinującym kierunkowe działania Relpolu w stosunku do poszczególnych podmiotów – zapowiada prezes.
W nowowprowadzonym raporcie finansowym spółki raportują plany przychodów i kosztów, realizację bieżącą oraz realizację aktualną budżetu po finansowym zamknięciu miesiąca. Na podstawie wyników raportów analizowane będą m. in. bieżące tendencje w działalności spółek oraz kompetencje personelu. Marketingowa części raportu pozwoli na planowanie działań pod kątem promocji technicznej i medialnej poszczególnych grup produktów. Analizy raportów z różnych rynków wykorzystywane będą do określenia najbardziej efektywnych kierunków sprzedaży. Wymiana informacji pomiędzy spółkami stanowić będzie podstawę do określenia wspólnych działań oraz wprowadzania w całej grupie najskuteczniejszych rozwiązań sprzedażowych i marketingowych.
Komentarze (0)