Firma » Reklama

Strategie SEM dla e-commerce

Agencja Bluerank realizuje kampanie reklamowe w wyszukiwarkach dla sieci salonów RTV / AGD - MixElectronics oraz sklepu internetowego Zadowolenie.pl.

Wystartowały kampanie reklamowe liderów branży e-commerce w sektorze RTV / AGD. Sprzedażową strategię promocji MixElectronics i Zadowolenie.pl w wyszukiwarce Google oraz sieci kontekstowej opracowała i realizuje firma Bluerank.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Projekt jest efektem wygranego konkursu, do którego zaproszono, doświadczone w realizacji działań PPC dla dużych sklepów internetowych, agencje SEM.

Zaprosiliśmy do współpracy największe w Polsce agencje search engine marketing - mówi Michał Miszkiewicz - Kierownik Sklepu Internetowego Mix electronics SA. W ramach konkursu zleciliśmy im realizację próbnej kampanii sprzedażowej, w której podstawowym kryterium oceny działań była ilość konwersji uzyskanych w ramach określonego budżetu i czasu. Zwyciężyła firma Bluerank, z którą podpisaliśmy umowę na 2010 rok.

Plany na kilka najbliższych miesięcy, jeśli chodzi o prosprzedażowe działania reklamowe dla MixElectronics.pl oraz Zadowolenie.pl, zostały już opracowane i są sukcesywnie wdrażane przez specjalistów Bluerank.

Nie możemy zdradzać wszystkich szczegółów kampanii - mówi Aneta Mondry-Gałecka, Group PPC Manager Bluerank, ale zapewniam, że będzie w niej wiele ‘smaczków'. Zamierzamy m.in. wykorzystać możliwości remarketingu w reklamie kontekstowej, będziemy realizować atrakcyjne kampanie graficzne, planować i promować akcje specjalne (oparte na kalendarzu zdarzeń zewnętrznych), optymalizować strony produktowe z wykorzystaniem narzędzi Google (Analytics oraz Website Optimizer), uwzględniać aktualne wyniki podawane przez czołowe porównywarki cen...

Skuteczność kampanii oceniana będzie na podstawie ilości osiągniętych konwersji (przy założeniu określonego minimum wartości koszyka). Działania - jak zawsze w przypadku branży e-commerce - aktualizowane będą każdego dnia, aby na bieżąco brać pod uwagę zmiany w ofercie i cenniku. Do zarządzania kampaniami wykorzystane zostaną - poza wiedzą i doświadczeniem PPC Managerów - autorskie aplikacje Bluerank, wspomagające modyfikowanie działań PPC realizowanych w ramach rozbudowanych kampanii, opartych na bardzo dużej ilości słów kluczowych oraz dużej dynamice zmian danych (np. codzienna aktualizacja bazy produktów, cen, promocji, etc.).

Agencja Bluerank ma już na swoim koncie realizacje wielu rozbudowanych strategii SEM dla e-commerce. Wśród jej dotychczasowych Klientów z tego sektora rynku są m.in.: sieć aptek ‘Dbam o Zdrowie' - DOZ.pl, księgarnia internetowa Merlin.pl, sklep Stereo.pl.

http://www.bluerank.pl

http://www.zadowolenie.pl

http://www.mixelectronics.pl

Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO - światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).

Mix Electronics SA to polska sieć salonów i hurtowni: RTV, AGD, Nowych Technologii i GSM. Istnieje na rynku od 1991 roku. Od 1997 firma działa jako spółka akcyjna. Nieprzerwanie - od 1998 w prestiżowych rankingach (m.in. Rzeczpospolitej i Polityki) notowana jest w grupie największych 500 polskich podmiotów gospodarczych. Współpracuje z wiodącymi dostawcami oferując klientom sprzęt najwyższej jakości. Obecnie, firma posiada 5 oddziałów: w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Gorzowie Wielkoposkim oraz Starogardzie Gdańskim. Pod logiem Mix Electronics działa ponad 200 salonów sprzedaży na terenie całego kraju.

Zadowolenie.pl to, istniejący od 2006 roku, sklep internetowy sprzedający towary z bogatej oferty sieci Mix Electronics. Lider sprzedaży online w kategorii RTV / AGD, oferujący sprzęty renomowanych marek w niskich cenach. Zadowolenie.pl sprzedaje tylko to, co jest w stanie dostarczyć do domu klienta w ciągu 48 godzin.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Bluerank - agencja search engine marketing
http://bluerank.blogspot.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »