Technologie » AGD - RTV
SUPERAMICA
Superbrands Created in Poland to konkurs przeznaczony wyłącznie dla marek, które powstały w Polsce, bez względu na kraj pochodzenia kapitału właściciela. Wyróżnienie w tym konkursie otrzymują te marki, które w badaniu konsumenckim przeprowadzonym przez GfK Polonia na zlecenie Superbrands zostały ocenione powyżej średniej dla kategorii. Badanie to było prowadzone na dużej próbie 15 000 osób w wieku powyżej 16 lat, reprezentatywnej dla populacji ze względu na płeć i wiek. Warto przy okazji odnotować, że oceniana była skłonność do polecenia danej marki, czyli nie sama znajomość, ale satysfakcja z użytkowania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Amica, która została w 2013 r. wyróżniona jako marka stworzona w Polsce, jest obecna w domach Polaków od lat. Jak pokazują badania, niemal połowa Polaków zapytana o sprzęt AGD, odpowiada Amica. Otrzyma wyróżnienie jest kolejnym szczeblem rozwoju i wyrazem najwyższego uznania dla wronieckiego producenta, który stworzył markę i teraz doczekał się supermarki.
Amica wciąż się rozwija – firma wprowadza na rynek kolejne generacje coraz bardziej zaawansowanych technologicznie produktów, a sama marka pnie się w górę po każdym sygnale uznania, jaki płynie z kraju i ze świata. Jej wartość stale rośnie, bo dobre postrzeganie przez konsumentów jest bezcenne, zaś grono użytkowników sprzętu AGD z Wronek nieustannie się powiększa. A zgodnie ze starym porzekadłem klient ma zawsze rację.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)
Komentarze (0)