Rozrywka » Święta

Świąteczne życzenia od awatara

Świąteczne życzenia od awatara
Zobacz więcej zdjęć »
Życzenia dla klientów i partnerów biznesowych to punkt obowiązkowy w świątecznym harmonogramie każdej firmy. Z życzeniami jest jednak trochę jak z reklamą - aby odniosły swój efekt i były warte zapamiętania, muszą być niecodzienne, oryginalne i nietypowe.

Budowa wizerunku firmy to działanie długofalowe, wymagające poświęcenia czasu i energii, realizowane systematycznie krok po kroku. Pozyskiwanie lojalnych kontrahentów może zająć lata, jednak stracić ich można w mgnieniu oka - nowsza lub tańsza oferta od konkurencji, lepsze warunki współpracy dla nowych klientów, chęć podjęcia odświeżającej zmiany.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Powodów może być wiele, nie zawsze uzasadnionych czy zrozumiałych dla przedsiębiorcy. Niezwykle istotne jest zatem regularne podejmowanie działań lojalnościowych nastawionych na budowanie silnej i nienaruszalnej więzi z partnerami biznesowymi. Tak, by nie czuli potrzeby szukania ofert u konkurencyjnych podmiotów.

Dla klienta działania lojalnościowe to wyraz dbałości firmy o jego osobę i indywidualne potrzeby. Doceniając kontrahentów i pozwalając im czuć się wyjątkowo jesteśmy na najlepszej drodze do umocnienia ich przywiązania do marki. Służyć temu celowi mogą wirtualne życzenia świąteczne będące nie tylko miłym gestem, ale i jedną z tańszych metod podtrzymania relacji z klientami.

Narzędzia platformy Redlink.pl należącej do firmy Vercom pozwalają na zaprojektowanie, według własnego scenariusza lub gotowego szablonu, i wysyłkę wirtualnych kartek świątecznych do dowolnie określonej grupy docelowej. Z kolei nowością jest możliwość stworzenia interaktywnego prezentera.

Za pomocą tzw. awatara umieszczonego na stronie internetowej można zaprezentować ofertę firmy, zareklamować nowości produktowe lub przekazać w niebanalny sposób życzenia świąteczne - przytacza przykłady Tomasz Pakulski, product manager platformy komunikacyjnej Redlink.pl.

Taki wirtualny prezenter pojawiający się w momencie wejścia na stronę przyciągnie uwagę, pomoże nawiązać wizualny kontakt z klientem, aby w efekcie przekaz został lepiej zapamiętany niż statyczna, nierzucająca się w oczy reklama.

W jaki sposób awatar będzie prezentował się na własnej stronie internetowej można się przekonać dzięki wersji demonstracyjnej produktu dostępnej pod adresem http://avatar.redlink.pl/demo/index.php.

Dla tych, którzy cenią sobie bardziej bezpośrednią formę kontaktu Redlink.pl przedstawia nową, świąteczną odsłonę wiadomości głosowych. E-Lektor umożliwia nagranie i wysyłkę niebanalnych, pogodnych życzeń, których przykładu posłuchać można wpisując wybrany numer telefonu komórkowego lub stacjonarnego na stronie http://avatar.redlink.pl/demo/index.php.

Więcej szczegółów o Redlink.pl znaleźć można pod adresem www.redlink.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BEST image PR
http://www.bestimage.poznan.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »