Zdrowie » Medycyna
Światowy Dzień Zdrowia w Social Media
Podejmowana tematyka dotyczy urbanizacji i zdrowia człowieka. Kampania, ze względu na poruszane kwestie, obecna jest w mediach
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania w Social Media
Celem kampanii Światowego Dnia zdrowia jest zwrócenie uwagi na znaczny przyrost liczby ludności obszarów miejskich oraz, związanych z tym, dylematów urbanistycznych obejmujących m.in. dostęp do wody pitnej, stan środowiska naturalnego czy ryzyko związane z wybuchem epidemii chorób. Minimalizację problemów można osiągnąć poprzez odpowiednie planowanie przestrzeni miejskiej. Aby uzmysłowić społeczeństwu te kwestie, kampania „Człowiek i miasto" prowadzona jest w mediach społecznych, które dzięki swoim narzędziom ułatwiają angażowanie internautów w akcję zebrania 1000 miast - przestrzeni otwartych na publiczne zdrowie oraz 1000 istnień - opowieści wyróżniających się działaczy miejskich na rzecz zdrowia w mieście.
Utworzona strona internetowa umożliwia użytkownikom Internetu przyłączenie się do dyskusji, przesłania własnego nagrania wideo lub zdjęcia miejsca czy bohatera miejskiego.
Kampania dostępna także w serwisach społecznościowych:
- YouTube
- Flickr
Lekarze w Światowy Dzień Zdrowia
Święto Zdrowia obchodzone jest również przez polską służbę zdrowia. W zależności od województwa, organizowane będą szkolenia pierwszej pomocy, warsztaty tematyczne, bezpłatne konsultacje medyczne, tematyczne konkursy dla dzieci i młodzieży, imprezy sportowe.
Medycy dołączą do świętowania także w branżowych serwisach społecznościowych. Klub Lekarzy przygotował sondę na temat wpływu urbanistyki na zdrowie człowieka. Każdy zarejestrowany użytkownik może oddać swój głos. Medycy są również zapraszani do dyskusji, gdzie mogą wyrazić swoją opinię o przestrzeni miejskiej i jej związku z stanem zdrowia. Wyniki zostaną opublikowane w serwisie po zakończeniu sondy.
www.klublekarzy.pl - to zamknięty serwis społecznościowy dla polskich lekarzy. Serwis, powstały w 2009r., umożliwia lekarzom wymianę doświadczeń, dzielenie się wiedzą, dyskutowanie o trudnych przypadkach, najnowszych terapiach; informuje o zbliżających się konferencjach, szkoleniach. W serwisie lekarze mogą tworzyć kluby tematyczne. Obsługą redakcyjną serwisu, moderacja i animacją serwisu zajmuje się firma NetCenter Solution.
Komentarze (0)