Firma » Reklama
Tak oryginalne jak Ty – kampania reklamowa Wawel
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania „Tak oryginalne jak Ty" jest kontynuacją działań prowadzonych w latach ubiegłych. Działania reklamowe mają na celu zachęcenie konsumentów do udziału w letniej promocji, w której do wygrania są nagrody w postaci modnych kuferków.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania o charakterze informacyjnym będzie kontynuowana do końca września 2009 r. Swoim zasięgiem obejmie zarówno telewizję (TVP, TVN, POLSAT, TVN7, TV4, stacje satelitarno - kablowe AT Media), jak i radio.
Dodatkowo akcja wsparta zostanie działaniami w prasie handlowej oraz materiałami POS. Na stronie www.wawel.com.pl uruchomiony został także specjalny serwis na temat promocji. Klikając na baner dotyczący akcji, można zapoznać się zasadami oraz regulaminem promocji jak również obejrzeć nagrody.
Kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja Opus B, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy PanMedia Western. Za wsparcie PR dla kampanii odpowiada TBWA\PR.
Wawel SA to jeden z najstarszych i najbardziej znanych producentów słodyczy w Polsce, którego tradycje sięgają końca XIX wieku. Firma specjalizuje się w produkcji wyrobów z ciemnej czekolady deserowej oraz czekoladek z nadzieniami. Najbardziej znane produkty w ofercie firmy to: Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, Michałki oraz Mieszanka Krakowska. Produkcja oparta jest o sprawdzone receptury, a wykorzystywane surowce są najwyższej jakości i poddawane szczegółowej kontroli. Wawel SA od kilku lat posiada certyfikowany System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001: 2000. Ponadto, dla zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego wyrobów, wdrożono system HACCP. Główna siedziba firmy mieści się w Krakowie. Od 1998 spółka notowana jest na GPW w Warszawie. W 2008 r. firma powołała fundację „Wawel z Rodziną", której głównym celem jest wspieranie polskich rodzin, a także osób i instytucji, sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)