Technologie » Internet
TARGIT Storyboards – pierwszy system BI z funkcją dynamicznych prezentacji.
Zobacz więcej zdjęć » |
Storyboards pozwala – poprzez dowolną platformę cyfrową - na bieżącą prezentację wyników różnymi kanałami i w różnej postaci: np. na dużych ekranach w postaci pokazu slajdów, pokazów wideo czy online jako podcast i kanały RSS. Prezentacje te mogą być wykorzystywane z jednej strony do motywowania pracowników np. działu sprzedaży – pokazując wyniki poszczególnych sprzedawców czy wyniki konkurencji, a z drugiej do pokazywania klientom, inwestorom czy konkurentom, na publicznie dostępnych witrynach, najciekawszych własnych wskaźników.TARGIT z funkcją dynamicznych prezentacji dostępny jest w wersji polskiej w Solemis Group SA – polskiego przedstawiciela i dystrybutora produktów z rodziny TARGIT.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dotychczas wyniki analiz sporządzanych w systemie TARGIT dostępne były dla jego użytkowników lub w postaci statycznych raportów dla osób, który je udostępniono np. przesłano mailem. W postaci dynamicznie, w czasie rzeczywistym, zmieniających się wskaźników dostępne były tylko jako dashboards – konsol menedżerskich dla osób zalogowanych w systemie.
Funkcja Storyboards umożliwia udostępnienie uaktualnianych na bieżąco wybranych danych analitycznych osobom nie mającym dostępu do systemu TARGIT. „Storyboards to rewolucyjne narzędzie umożliwiające łączenie firmowego systemu analitycznego ze światem zewnętrznym – pozwala to na informacyjne otwarcie się nowoczesnej firmy, na tworzenie tożsamości firmowej wśród załogi i wśród klientów” – mówi Roman Zleśny, vice prezes Solemis Group SA. - „Zachowana jest przy tym ochrona danych jak i bieżąca ich aktualizacja różnymi kanałami cyfrowymi m.in. w postaci RSS, wideo, podcast – na komputerze, palmtopie czy telefonie komórkowym.”Możliwości wykorzystania Storyboards trudno przecenić, można np. prezentować rynkowy udział firmy, sprzedaż poszczególnych handlowców, w różnych regionach, w podziale asortymentowym czy pokazywać wskaźniki awaryjności czy reklamacji. Prezentacje te mogą służyć zarówno motywowaniu pracowników – jeśli prezentowane są np. na wielkim ekranie na hali produkcyjnej czy też przekonywaniu partnerów, kontrahentów i klientów – przy publikacjach w sieci, na witrynach firmowych czy portalach informacyjnych i analitycznych.
Prezentacja danych w atrakcyjnej formie ma korzystny dla firmy wpływ na działania pracowników. Przykładowo, jeśli pracownik jest uzyskania premii od sprzedaży, to ciagłe wyświetlanie aktualnych wielkości sprzedaży może być wielka zachęta zapewniająca korzyść zarówno pracownikowi, jak i firmie. TARGIT – inteligentne analizy dla każdego
TARGIT to system klasy Business Intelligence umożliwiający managerom wszystkich szczebli zarządzania w firmie wielowymiarową analizę danych zgromadzonych w firmowych systemach ERP/CRM i uzyskanie natychmiast całościowego obrazu sytuacji w firmie za bardzo przystępną cenę.
TARGIT jest narzędziem do analizowania danych pochodzących z innych systemów używanych w firmach, np.: systemów ERP, CRM. TARGIT pobiera dane z tych aplikacji za pośrednictwem wielowymiarowych kostek OLAP tworzących hurtownię danych. Sukces TARGIT oparty jest na opatentowanej przez tę firmę filozofii CALM (Computer Aided Leadership Management), która mówi, że technologia powinna być łatwa i przystępna dla każdego użytkownika niezależnie od jego stanowiska w organizacji. Dzięki temu korzystanie z systemu i tworzenie własnych analiz i raportów jest bardzo proste – użytkownik zadaje pytania i otrzymuje proste odpowiedzi w naturalnym języku
Unikalna metoda "przeciągnij i upuść" (Magic Drop) umożliwia wykonanie nowej analizy lub raportu, poprzez proste „przeciągnięcie i upuszczenie” danych na istniejącą już analizę czy raport. Pozwala to na szybką analizę np. sprzedaży różnych produktów.
Dynamiczne kalkulacje umożliwiają proste tworzenie analiz z wykorzystaniem „listy najlepszych” lub „listy najgorszych” włączając w nie wbudowane w system analizy Pareto.
Bardzo wygodną funkcją jest możliwość drążenia danych (drill through) – „klikając” wynikowy wykres w raporcie, możemy wejść do danych liczbowych, a sięgając dalej do poszczególnych składników czy nawet poszczególnych transakcji z systemu księgowego.
Automatyczne alarmowanie (Agenci powiadamiania) - powiadamianie o przekroczeniu określonych granicznych wartości przez podane parametry – jest to doskonałym uzupełnieniem bardzo wygodnej prezentacji podstawowych danych analitycznych firmy np. w formie bardzo czytelnych wskaźników jak na desce rozdzielczej w samochodzie Dashboard - ze wskazówką i czerwonym polem oznaczającym wartości wymagające interwencji – jeden rzut oka wystarczy by wiedzieć czy w firmie wszystko jest OK. Takie raporty stanu działów firmy mogą szybko samodzielnie tworzyć i używać mieć poszczególni managerowie w firmie.
TARGIT pozwala na pełne wykorzystanie technologii Microsoft Reporting Services. TARGIT z funkcją dynamicznych prezentacji dostępny jest w wersji polskiej w Solemis Group SA – polskiego przedstawiciela i dystrybutora produktów z rodziny TARGIT. Solemis Group S.A. www.solemis.com Solemis Group S.A. jest wiodącym dostawcą zaawansowanych rozwiązań biznesowych obecnym w Polsce od 1986 roku. Ofertę firmy stanowią specjalistyczne produkty uzupełniające istotne luki w klasycznych systemach ERP/CRM. Aktualnie w ofercie firmy znajdują się dwa światowej klasy produkty należące do tej klasy rozwiązań: PROPHIX i TARGIT. Kanadyjski system PROPHIX jest aplikacją finansową używaną przez tysiące osób na całym świecie do budżetowania, prognozowania, raportowania i analiz. Duńskie oprogramowanie TARGIT to rozwiązanie z obszaru Business Intelligence umożliwiające decydentom na wszystkich szczeblach zarządzania wielowymiarową analizę danych i uzyskanie natychmiast całościowego obrazu sytuacji w firmie.Od 2005 roku Solemis Group S.A. jest jedynym przedstawicielem w Polsce producentów systemów PROPHIX i TARGIT oraz twórcą polskich wersji tych systemów. Solemis Group jako jedyna firma w Polsce świadczy outsourcing usług IT dla Microsoft w zakresie oprogramowania ERP – Microsoft Dynamics GP (Business Solutions Great Plains). W ofercie firmy znajdują się także rozszerzenia funkcjonalne do systemu Microsoft Dynamics GP (MBS Great Plains) oraz system finansowo-księgowy dla małych firm SM-BOSS.Realizując konsekwentnie swoją misję: „Współpracować z Partnerami i Klientami w osiąganiu sukcesów”,
Solemis Group SA planuje sukcesywnie wprowadzać na rynek nowe, coraz bardziej zaawansowane produkty, spełniające wysokie wymagania klientów, ze szczególnym uwzględnieniem bardzo wąskich, wysokospecjalizowanych rynków. Obsługa Prasowa i PR:INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341 lok. 281 A, 03-822 WarszawaZbigniew Blewoński, tel. 22 698-70-78; mobile: (+48) 501-772-619, e-mail: zbigniew.blewonski@indalo.pl
Komentarze (0)