Firma » Reklama

TBWA \ TEQUILA dla AXE

TBWA \ TEQUILA dla AXE
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA przygotowała kampanię wizerunkową nowej linii żeli pod prysznic AXE, marki należącej do portfolio koncernu Unilever.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kampania, której twarzą został Borys Szyc, obejmuje działania digitalowe wykorzystujące m.in. QR kody na citylightach, przekierowujące do interaktywnej gry z materiałami video oraz spot TV. Akcja potrwa do połowy czerwca br.

Nowa linia żeli pod prysznic marki AXE, w której skład wchodzą zapachy Rise Up, Hot Fever, Cool Metal, Sport Blast i Anti-Hangover, skierowana jest do młodych mężczyzn, dla których dobre samopoczucie jest tak samo ważne, jak atrakcyjny wygląd. Często jednak brakuje im energii,
a piętrzące się wyzwania wybijają ich z rytmu dnia. Nowe żele AXE mają pomóc mężczyznom wrócić do formy i stawić czoła codziennym wyzwaniom.

Twarzą kampanii „Ogarnij się. Wróć do gry” został Borys Szyc, współpracujący już wcześniej z marką AXE. Wystarczy wejść na stronę dedykowaną kampanii www.czystyefektaxe.pl i zapytać Borysa, co zrobić w konkretnej sytuacji. W ramach kampanii zostały przygotowane również citylighty z kodami QR. Należy je zeskanować, aby wziąć udział w interaktywnej grze z Szycem lub obejrzeć animację,
w której aktor pokazuje, jak poradzić sobie ze spadkiem formy, oczywiście dzięki żelom AXE.

TBWA \ TEQUILA jest autorem koncepcji kreatywnej kampanii i odpowiada za działania digitalowe. Agencja jest także twórcą projektu strony internetowej i scenariuszy filmów do interaktywnej gry
oraz animacji. TBWA \ TEQUILA przygotowała ponadto projekty citylightów z kodami QR
oraz adaptację tekstu do spotu TV. Produkcją ponad 70 filmów z Szycem, znajdujących się na stronie internetowej, zajął się Marymont Films we współpracy z E-Graphics. Animację, którą można obejrzeć dzięki QR kodom oraz na stronie internetowej www.czystyefektaxe.pl, wykonali wspólnie: studio Lunapark z E-Graphics i Marymont Films. Media zakupił dom PHD Media Direction. Wsparcie PR zapewnia TBWA PR.


Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca
w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »