Technologie » Komputery

Technologia w służbie uczciwości

Technologia w służbie uczciwości
Zobacz więcej zdjęć »
Według danych Deloitte jedynie 12 proc. klientów ufa danym podawanym przez producentów . Kryzys wzajemnego zaufania znacząco wpływa na biznes, który częściej decyduje się na pokazanie dobrych praktyk, jakie przyświecają działaniom firm.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Powstaje jednak pytanie - jak z uczciwości uczynić biznesowy atut, a nie zwykły marketingowy slogan? Z pomocą przychodzą obecnie nowoczesne technologie, które pozwalają prowadzić transparentne działania wobec parterów biznesowych, klientów końcowych oraz własnych pracowników.

Bezpośrednie działania firm, mające na celu zdobycie społecznego poparcia dla prowadzonych działań nie zawsze są skuteczne. Jak pokazują badania Deloitte, wciąż najwięcej konsumentów, wybierając produkty lub usługi, ufa rekomendacji przyjaciół, rodziny lub innych nabywców. Dlatego firmy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych środków, by pokazać swoim klientom, partnerom biznesowym oraz współpracownikom transparentność prowadzonych działań. W tym kontekście, znaczącą rolę zaczynają odgrywać nowoczesne technologie.

Zarządzanie doświadczeniem klienta to według Gartnera jeden z trzech najważniejszych obszarów inwestycji technologicznych i strategii biznesu w perspektywie do 2019 roku. Dane te pokazują, jak duże znaczenie w czasach transformacji cyfrowej mają rozwiązania informatyczne wspierające ten proces. Dlatego coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że wdrożenia rozbudowanych systemów IT to równocześnie inwestycja w relację z klientem lub partnerem biznesowym, której celem jest budowanie współpracy opartej na wzajemnym zaufaniu - mówi Małgorzata Wiśniewska, Dyrektor Konsultingu SAP Polska.
Zaufanie klienta jest jednak trudne do zdobycia. Nie bez przyczyny pomagają w tym przedstawiciele sektora, który sam cieszy się powszechnym szacunkiem.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/wiadomosci/technologia_w_sluzbie_uczciwosci.html


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »