Technologie » Telekomunikacja

Telekonferencje na miarę XXI wieku

Komunikacja jest bardzo ważną częścią udanych relacji biznesowych – dotyczy to zarówno wymiany informacji między pracownikami wewnątrz firmy, jak i między pracownikami przedsiębiorstwa a klientami.

W XXI wieku nie wystarczą już bezpośrednie rozmowy przeprowadzane podczas spotkań służbowych lub za pomocą przewodowego telefonu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przedsiębiorcy mają do dyspozycji wiele narzędzi komunikacyjnych: telefony komórkowe, komputery, laptopy, komunikatory VoIP. Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z inwestycji w odpowiedni sprzęt telekonferencyjny. Na zapotrzebowanie przedsiębiorców odpowiada także Senneiser Communications i wprowadza na rynek DW Office, który pozwala na przeprowadzanie telekonferencji za pomocą 4 zestawów słuchawkowych jednocześnie.

Telekonferencje stały się nieodłącznym elementem współczesnego biznesu. Organizacja telefonicznych spotkań pozwala firmom na zaoszczędzenie pieniędzy potrzebnych na wyjazdy służbowe. Umożliwia także pracownikom lepszą organizację czasu - nie muszą oni bowiem spędzać wielu godzin w pociągach, samolotach, czy samochodach, dzięki czemu mogą wykonać większą ilość obowiązków służbowych. Podczas telekonferencji liczy się również aspekt techniczny - jeśli mają one bowiem zastąpić spotkania bezpośrednie to muszą gwarantować rozmówcom wygodę, łatwość obsługi i znakomity dźwięk.

Przedsiębiorcy są coraz bardziej świadomi tego, że liczy się nie tylko sam komunikat, ale także jego jakość. Korzystanie z tanich rozwiązań telekonferencyjnych wiąże się z szumem w słuchawkach, niezrozumieniem słów interlokutorów oraz z problemami technicznymi. Użytkowanie zaawansowanych narzędzi komunikacyjnych często spotyka się z niechęcią pracowników, którzy nie mają ochoty na zapoznawanie się ze skomplikowanymi instrukcjami obsługi. Dlatego decyzja o wyborze sprzętu telekonferencyjnego powinna być przemyślana:

- Podczas wybierania sprzętu służącego do telekonferencji nie warto oszczędzać. Dobrej jakości bezprzewodowe zestawy słuchawkowe to podstawa. Ważne jest, żeby obsługa urządzenia nie była skomplikowana i by opierała się na intuicji pracowników - mówi Tomasz Sieńczyk, współwłaściciel i dyrektor ds. rozwoju firmy Garets. - Dzięki zastosowaniu DW Office firmy Sennheiser Communications użytkownicy mogą cieszyć się znakomitym dźwiękiem, co ma pozytywny wpływ na relacje z klientami - dzięki nowoczesnym technologiom uczestnicy telekonferencji mogą czuć się tak, jak podczas spotkania face to face - dodaje.

Telekonferencje są idealnym rozwiązaniem dla firm, których działanie opiera się na komunikacji. Świetnie sprawdzają się także w przypadku przedsiębiorstw, których placówki położone są w oddalonych od siebie lokalizacjach. Osobista obecność pracowników na ważnych spotkaniach jest najlepszym rozwiązaniem, wiąże się jednak z koniecznością poniesienia przez firmę kosztów podróży, delegacji i zakwaterowania pracowników. Czasami warto zorganizować tradycyjne spotkanie twarzą w twarz, by osiągnąć zamierzony cel biznesowy. Wiele rozmów może jednak odbywać się poprzez zastosowanie nowoczesnych rozwiązań telekonferencyjnych, w tym nowych słuchawek DW Office firmy Sennheiser Communications.

O firmie Garets

Firma Garets jest autoryzowanym importerem i dystrybutorem Sennheiser Communications w Polsce. Garets oferuje szeroką gamę produktów, które umożliwiają zastosowanie słuchawek nagłownych do profesjonalnej telekomunikacji oraz aplikacji multimedialnych. Firma Garets Sp z o.o. powstała w kwietniu 2004 roku. Spółkę założyły i trzon firmy tworzą osoby, które wcześniej zdobywały wiedzę współpracując z przedstawicielami największych producentów słuchawek nagłownych w Europie oraz na świecie. Więcej informacji o firmie Garets na www.garets.pl.

O Sennheiser Communications

Sennheiser to najsłynniejszy producent słuchawek nagłownych, mikrofonów oraz systemów konferencyjnych. Firma zdobyła uznanie wśród odbiorców sprzętów elektronicznych powszechnego użytku, profesjonalnych systemów transmisyjnych oraz w przemyśle muzycznym. W styczniu 2003 roku Sennheiser Electronic i William Demant Holding połączyły swe dążenia do telekomunikacji „wolnych rąk" we wspólne przedsięwzięcie Sennheiser Communications. Gama produktów firmy Sennheiser Communications zawiera zintegrowane rozwiązania do profesjonalnej telefonii, włączając w to „Call Center" i środowiska biurowe, jak również komputer i aplikacje multimedialne. W rozwijaniu produktów priorytetem jest zapewnienie pierwszej klasy jakości dźwięku, wyszukanego wzoru oraz optymalnego komfortu noszenia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »